الشيخة سوسو تشتم حلا شيحا وتؤكد: حنان الترك ستخلع الحجاب

هاجمت الراقصة سما المصري الفنانة حلا شيحا التي تخلت عن حجابها، ووصفتها بالمسفة، كما تنبأت بخلع الفنانة المصرية المعتزلة حنان ترك لحجابها أيضاً.

قالت الشيخة سما (السلام على اسمها) في فيديو: ( انا مش مع اللي هي عملته.. لو مش مقتنعة بالحجاب ماكنتيش تلبسيه، بس لبستي الحجاب ما يتقلعشي تاني علشان الحجاب مش لعبة.. اقعدوا اتريقوا وسفوا براحتكم، اقعدوا قولوا انصحي نفسك أنا بقول رأيي.. قريب حنان ترك هتقلع الحجاب وبكره تقولوا سوسو قالت.. هي موضة وماشية.. ليه بقى هقولكوا لما تقلعه ليه.. أتمنى ما تقلعهوش بس بقولكوا هتقلعوا). واضافت :(رسالة للأستاذة حلا شيحة وحنان ترك هتروحوا مني فين.. حنان هتقلع الحجاب زي حلا وافتكروا كده كويس.. وانتظروا قريبًا مفاجآت.. حنان ترك وحلا شيحة l love you.. على فكرة أنا كنت لابسة الحجاب وأنا صغيرة بس كان غصب عني.. لكن انتو مفروض لبستوه عن اقتناع بتقلعوه ليه).

والله العظيم أن سما مختلة وعلى حلا شيحا أن تضعها في لاالسجن لأنها مارست بحقها القدح والذم حين استخدمت عبارة (مسفة) الشيخة سوسو تتنبأ وتعظ وأصبحت داعية وهي بالبيكيني وعارية في البانيو.. يا أخي زمن هذا سوسو.. ربنا نجنا من سوسيات جديدات.

سليمان برناوي – الجزائر