قبل أيام قليلة، اعلنت مصممة الأزياء المغربية بسمة_بوسيل، خبر انفصالها عن النجم المصري تامر_حسني، وضجت كل المواقع بالخبر وتساءل الجميع عن أسباب انفصال الثنائي بعد زواج دام ٨ سنوات.

اقرأ: بسمة بوسيل تعلن انفصالها عن تامر حسني – وثيقة

وحدنا في الجرس، توقعنا أن كل ما كتبته بسمة ما هو إلا ترويجاً لألبوم تامر الأخير (خليك فولاذي)، الذي لم يحقق النجاح المتوقع له، وحتى الاغنيات التي حققت مليون مشاهدة من الألبوم، حققت هذا بفضل الاعلانات المدفوعة الأجر التي قامت بها شركة روتانا المنتجة لأعمال حسني.

اقرأ: انفصال تامر وبسمة كذبة سخيفة؟!

وكنا أكدنا أن تامر اعتاد هذه الطرق السخيفة للترويج لأعماله، ودائماً ما يستخدم حياته الخاصة للترويج لأغنياته وأفلامه ثم يعود وينفي الشائعات التي اطلقها هو عن نفسه!

وبالفعل اليوم اعلن تامر عن تصالحه مع بسمة، وانهى التمثيلية السخيفة، بإخراج فاشل وسيناريو محفوظ.

اقرأ: تامر حسني لزوجته: تصرف متهور – فيديو

كتب حسني رسالة لزوجته قال بها:

(بسمة حبيبتي انت للأسف مفكرتيش كويس وسلمت ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كام تعليق كلامهم فارغ نسوكي انك عرفتيني وانا مشهور ودي طبيعة شغلي اللي عرفتيني وحبيتيني بيها ازاي وصلوكي للبعد والزعل لفترة المهم انا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك انت حبيبتي وام اولادي انا ضهرك وسندك مهما حصل بس اللي عايز اقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير ليه لما اي حد يزعل من حد بيطلع بيكتب عليه في السوشيال ميديا طب حتى يكلمه الاول ايه علاقة الناس بمشكلة شخصية بين اتنين ممكن تتحل بتلفون ويا ريتها مشكلة اصلًا ربنا جعل ما بينا مودة ورحمة عشان كدة للاسف انت عارفة ان في ناس بطبيعتهم حب خراب البيوت ومش هنخلص منهم بس انتي اللي هتخلصي من فكرة انك تسمعيهم مع انك ما كنتيش كدة”

اقرأ: تامر حسني يلحق بزوجته بعد الإنفصال – وثيقة فيديو

وتابع: “يا ريت تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لاولادنا بكل خير.. وفعلًا انا بتشكر كل الناس والفنانين اللي سعوا في الخير لينا وانا واثق انك دلوقتي زعلانة انك كتبت كدة هو تصرف متهور منك ولا يهمك مش عيب ان الانسان يغلط ويتعلم وانا ياما علمتك ولسه هعلمك كان نفسي الكلام ده يكون بيننا لكنك انت اشركتي الجمهور فكان لازم ارد هنا، بيننا حب غالي وحياة كريمة واولادنا وبيتنا اغلى ما فيها ربنا يخلينا ليهم ويخليهم لينا يا رب.. متهورة يس بحبك”.

بهذه الكلمات فضح تامر نفسه وتمثيليته السخيفة، واثبت أنه وزوجته اختلقا قصة وهمية لإثارة الجدل!

Copy URL to clipboard
26 يونيو 2022
11:00
آخر إحصاءات حالات كورونا في الوطن العربي
  إقرأ المزيد


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار