تامر حسني يُطلق التحدّي

شكر النجم المصري تامر حسني المعجبين على التعليقات وردود الأفعال الإيجابية على فيديو كليب أغنيته الجديدة (عيش بشوقك) الذي طرحه مؤخرًا عبر اليوتيوب حيث حقق رقمًا قياسيًا. لذلك، قرر صاحب الأغنية أن يُطلق لأول مرّة تحدّي عبر السوشيال ميديا تحت هاشتاغ #عيش_بشوقك أو #3eesh_Besho2ak.

بجد انا فرحان من كل قلبي على ردود افعالكم وفرحان اكتر اني عرفت على قدي كده ارسم الإبتسامه على وشوشكم ولو لأربع دقايق ماشي ركزوا معايا كده انا هعمل تحدي معاكم لأول مره💪🏼 على #عيش_بشوقك ، من خلال ڤيديوهاتكم على الأغنيه ترفعوها علي اليوتيوب او الانستجرام علي #عيش_بشوقك وهيتم نشرها عندي علي صفحتي الرسمية علي الفيس بوك واعلى ڤيديو هيحقق likes ، هيحصل على مفاجئه كبيره وبجد حلوه نهاركم ابيض ان شاء الله. #عيش_بشوقك Participate in #3eesh_besho2ak_challenge by sharing your videos with us on instagram , the most viewed video will win the prize of the challenge 💪🏻 .

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny) on

عبّر تامر عن سعادته بنجاح عمله الجديد وقال: (بجد أنا فرحان من كل قلبي على ردود أفعالكم وفرحان أكتر إني عرفت على قدي كده ارسم الإبتسامة على وجوهكم ولو لأربع دقائق).

هل ستشارك في تحدي (عيش بشوقك)؟

فانيسا الهبر – بيروت