توجهت الراقصة المصرية سما المصري، إلى مقر معرض الكتاب في القاهرة، اليوم، وفاجأت الجميع بحضورها بالبيجاما و(شبشب) المنزل.

وقالت لمياء السعيد، مدير دار السعيد للنشر والتوزيع، إن سما المصري زارت جناح الدار، وحرصت على أن تلتقط صوراً تذكارية فقط مع الكتب، مشيرة إلى بعض الأشخاص التفوا حولها.

اقرأ: طرد سما المصري من معرض الكتاب – صورة

سما نفت أن تكون قد طردت من المعرض، ونشرت صورتها بالبيجاما في الشارع، وقالت: “هي دي البجامه اللي جننت الناس والله النهارده في معرض الكتاب…وموضوع طردي دا ياجماعه ماتركزوش مع الأخبار الهبله دي والنبي انا خلاص اتعودت خبر طردي من اي مكان بيبقي جاهز للنشر اول ما ادخل المكان”

وتابعت: “لكن حد مسئول يطلع يقول اني اتطردت؟؟ابدا…قرار أو بيان يطلع اني اتطردت؟؟ ابدا…طيب اقول ايه طيب؟؟يلا اهو كله مصلحه وبروباجاندا….المهم تتفرجوا”

View this post on Instagram

والله ياجماعه انا لقيت نفسي عايزه اقرا اي كتاب عن معامله الحريم للرجاله اذاي فنزلت بالبجامه ذي ماانا كده لمعرض الكتاب وبصراحه عجبني اوي اوي وحاجه فخمه جدا وحاولت اداري نفسي كتير بالبجامه بس فشلت وبرضو الناس عرفتني. الفيديو كامل نزل علي قناتي علي اليوتيوب والرابط بتاعها هنا في البايو وفي الاستوري اشتركوا الان واعملوا subscripe وفعلوا زر الجرس معرض الكتاب بالبجامه انا مسخره اوي مستنيه خبر طردي ذي كل مره باه ..ماتنسوش???

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on

سما المصري بالبيجاما
سما المصري بالبيجاما
Copy URL to clipboard
21 يناير 2021
13:24
رئاسة مجلس الوزراء: تمديد قرار الاغلاق الكامل لغاية صباح يوم الاثنين الموافق فيه 08/02/2021 على كافة الاراضي في ⁧‫لبنان‬⁩


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار