أحرج الفنان المصري محمد_رمضان، المذيع عمرو_أديب، بعدما هاجمه الأخير عبر برنامجه (الحكاية)، واتهمه بالتسبب في اصابة ممثل صاعد بالحرق خلال تصوير مسلسله الجديد (موسى).

رمضان نشر صورة للاصابة التي تعرض لها هو نفسه، خلال التصوير وعلق قائلاً:

(دي اصابتي البسيطة اللي اعلام بلدي تجاهلها تماماً ومنهم عمرو اديب اللي فتح عليا النار بتهمة ليس لي دخل بها وهي إصابة يوسف ابن زميلتي وصديقتي لبنى ونس الف حمد لله على سلامتك يا يوسف وشكراً لكل حبايبي وجمهوري على دعائكم ودعمكم الدائم والحمد لله لم انقطع عن تصوير أعمالي).

رمضان محق فيما قاله، خصوصاً أن الجميع هاجمه وتناسوا أنه تعرض أيضاً للإصابة، في الوقت الذي ركز الجميع فقط على اصابة الممثل يوسف ابن الممثلة لبنى ونس.

لبنى كانت فتحت النار على رمضان، وقالت:

“في مهنتنا يا أستاذ محمد رمضان وأنت وأنا وكلنا عارفين إن ما يسمى بالنجم استغفر الله العظيم بيتعاملوا معاه في اللوكيشن كأنه إله هو المِحور والكل يدور حوله”.

اقرأ: إصابة محمد رمضان بحروق!

تابعت: “هل ممكن تتعرض لما حدث لابني في التصوير معاك، مستحيل طبعا بتعمل أكشن وبتبقى عارف قبلها كل تفاصيله مرة واتنين وعشرة واللي عاجبك بتوافق عليه واللي مش عاجبك بتغيره”.

أضافت: “يعنى القنبلة اللي زرعها عصام الوريث لابني تحت منه ومن غير ما يقوله ولا حتى يلبسوا واقي يقدر يعمل معاك كدة ليه؟! أنت بني آدم وابني مش بني آدم أنت أغلى الناس عند والدتك ويوسف نن عيني ومافيش أغلى من الضنا حط ابنك مكان يوسف هاتقول برضه كله في حبكم يهون!”.

أردفت: “بس أرجع وأقولك ابني ربنا هايجبله حقه من اللي اسمه عصام الوريث ده اللي ميعرفش أبجديات عمله اللي بيستبيح حياة الشباب عشان يحقق الطبيعية المزعومة، الغلط اللي حضرتك بتتكلم عنها حق ابني إن شاء الله هايرجعله مش هاسيبه عشان يبطل سي الوريث ده أنه يستهين بحياه الناس، سؤال بقى لما نموت سيادة النجم هايندفن فين؟ الديان والعدل والحق موجود واعتمدنا عليك يا رب”.

اقرأ: توقعات مجد غانم العامة للعام 2021 – فيديو

اقرأ: نضال الأحمدية تكشف أسرارًا عن هيفاء وهبي وابنتها – فيديو

لم نفهم سبب هجوم لبنى ونس على رمضان بهذه الطريقة! خصوصاً أن رمضان نفسه اصيب أيضاً ببعض الحروق، فكيف لها أن تلقي بتلك الاتهامات عليه؟

التمثيل مهنة صعبة، وأحياناً يتعرض الفنانون لبعض المخاطر، وهذا طبيعي، لكن ما تفعله لبنى هو ما ليس طبيعياً، ويبدو إنها تريد الشهرة على حساب رمضان.

محمد رمضان يحرج عمرو أديب ومعه الحق! - صورة
اصابة محمد رمضان
Copy URL to clipboard
26 أكتوبر 2021
11:00
آخر إحصاءات حالات كورونا في الوطن العربي
  إقرأ المزيد


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة