اعلنت المذيعة المصرية مها الصغير، زوجة الفنان المصري أحمد_السقا، عودة والدها مصفف الشعر الشهير محمد الصغير لوالدتها ملكة العلايلي، رغم وجود والدها في العناية المركزة لمعاناته من فيروس_كورونا.

روت الصغير تفاصيل القصة وكتبت:

(في حاجه مهمه اوي عايزه كل العالم يعرفها ، و اكيد مش هعرف اكتب الكلام ده تاني…ابطال القصه دي هم ابي و حياتي كلها و الي يعرفني كويس يعرف ان محمد الصغير مش ابويا بس هو حب عمري و البطله التانيه هي اعظم ست في العالم ملكه العلايلي، قصه حب عشتها علي مدار كل يوم و كل ثانيه لغايه اللحظه حتي لما اتطلقوا كنت عارفه انه بيحبها و هي بتحبه و عمري ما شفته او شفتها سعيده غير و هي مراته).

اقرأ: توقعات مجد غانم العامة للعام 2021 – فيديو

اقرأ: نضال الأحمدية تكشف أسرارًا عن هيفاء وهبي وابنتها – فيديو

تابعت: (المهم امي اتجوزت ابويا و هي من عائله ارستقراطيه و هو من عائله بسيطه و تحدت اهلها و قطعوها و هو لم يكن معاه سوي ١٠٠ جنيه وحصل مشاكل و اتطلقوا من ٢٢ سنه و يوم ما تعب و هو حواليه ناس كتيييييييير اوي (بس في الافراح فقط) طلب مني اطلب امي في التليفون و طلب يشوفها و جت له علي طول، يوم ما حس انه ضعيف اوي و تعبان بجد طلب ضهره و سنده الي بجد مش في المنظره و جت و طلب منها متزعلش منه و انها تتجوزه علي سنه الله و رسوله تاني واصدقاء الابطال في هذا الفيلم الجميل الي شهدوا هذه اللحظه هما انا و اخويا مصطفي و اخويا التاني الدكتور الي مسبنيش لحظه يحيي البستاني، الدنيا اتدربكت و طلب مأذون و جه المأذون جوز ملكه العلايلي لمحمد الصغير على سنة الله ورسوله).

اختتمت حديثها: (هذه العظيمه اتجوزته وهو محلتوش حاجه وفي عز ضعفه و رجعت له و هو في عز ضعفه برده ونام في حضنها و هو مرتاح اوي هو الان في امس الحاجه للدعاء لانه في لحظات حرجه اوي اوي اوي ادعوا له و اسفه اني طولت عليكوا).

تمر مها، بحالة نفسية سيئة حالياً بعد تدهور الحالة الصحية لوالدها، وتلازمه داخل المستشفي برفقة زوجها الذي يحاول الشد من أزرها في هذه الفترة العصيبة.

Copy URL to clipboard
9 مايو 2021
11:00
آخر إحصاءات حالات كورونا في الوطن العربي
  إقرأ المزيد


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار