استاءت المذيعة المصرية مي حلمي، من تعليقات البعض عن إلغاء حفل زفافها، على الفنان محمد رشاد، وقال إن فرحتها ستعود مرة أخرى، في تلميح منها لعودة المياه لمجاريها مع رشاد.

اقرأ: هل تعود المياه لمجاريها بين رشاد ومي حلمي؟

قالت مي: “مش عايزه اتكلم في أي حاجه غير عن وجع كسره الفرحه، ولا اعلام ولا ميديا ولا دنيا ولا مين شمتان ولا مين فرحان مش فارقلي.. كلنا بندور على الفرقعه علي السبق الي يضرب بس لو هتكلم عن نفسي عمري ما هعمل كده وقت غياب فرحه حد ومش اي فرحه دي فرحه العمر زي ما بيقولو ازاي؟ ازاي قدرتو تعملو كده لكل الناس واولهم القريبين”.

تابعت: (عارفين يعني ايه بعد ما البس فستاني اقلعو؟ بعد ما خلاص خطوه واحده من ٤ سنين مستنياه تبوظ بسبب الناس الي نقلت كلام غلط مش هقول الميديا الميديا طول عمرها كده وقبل ماشتغلها وانا عارفه انها كده نتكلم عن الناس الطبيعيه.. ازاي قدرتو تشمتو وتفرحو في وجع غيركم والي يدعي والي يضحك والي يقول أحسن فهموني انتو بني ادمين ؟ بتخافو ربنا ؟).

اختتمت كلامها وهي تؤكد أن فرحتها ستعود، فقالت: (فرحه فستان بتاعت الراديو راجعه راجعه ان شاء الله هنحكي كل حاجه وهنقول كل حاجه بس في الوقت الي احنا عايزينه مش الي الناس عاوزاه).

كان حفل زفاف مي ورشاد قد تم الغاؤه بسبب إهانة مي لأسرة محمد رشاد، وتطاولها على خاله ووالدته.

اقرأ: مي حلمي أهانت أسرة محمد رشاد وخرّبت يوم زفافها!

وانتشرت صورة للمذيعة المصرية مي حلمي، من داخل المستشفى، تظهر فيها وهي مستلقية على السرير وتتلقى العلاج، على إثر تعرضها لإعياء شديد واضطراب في نبضات القلب، وصرحت مصادر مقربة منها أن الأطباء أكدوا وجود اشتباه في حدوث جلطة في القلب.

اقرأ: مي حلمي في المستشفى بعد إلغاء زواجها

Copy URL to clipboard
22 مايو 2022
11:00
آخر إحصاءات حالات كورونا في الوطن العربي
  إقرأ المزيد
21 مايو 2022
15:15
هزة أرضية بقوة ٣،٤ ضربت جنوب لبنان وشعر بها سكان صور والنبطية.


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار