أكدت هالة العتال، طليقة المخرج طارق_العريان الأولى، ووالدة ابنه الأكبر، تعرضها لتهديدات بعد هجومها على الفنانة السورية أصالة نتيجة تعليقها على صورة انتشرت لطارق مع حبيبته الجديدة.

اقرأ: أصالة نصري تفجّر مفاجأة ورسالة لطارق العريان وعشيقته: عيب

كتبت هالة العتال عبر صفحتها: (طيب أنا نزلت تاني البوست بتاعي، لأني مش بخاف وأنا اتعرضت لتهديد، وكمان الناس اللي دخلت على صفحتي بكلام عني، وعن ابني، وعن أبوه، حاجة مش طبيعي، عشان كده أنا كلمت المحامي وهتقدم ببلاغ لمباحث الإنترنت، وهقول كلمة بس النهايات أخلاق).

ويبدو أن اصالة أو أحد من طرفها هدد هالة طليقة طارق، بعد ما قالته من تفاصيل صادمة للرأي العام تخص علاقة اصالة بطارق.

كانت طليقة طارق الأولى ووالدة ابنه عمر ردّت على اصالة بحدّية وبجرأة وفضحت تعاملها مع عمر وكيف أبعدته عن طارق.

اقرأ: نضال الأحمدية تكشف أسرارًا عن هيفاء وهبي وابنتها – فيديو

كتبت هالة العطّال التالي: “دي اول مره ممكن ارد فيها، الصورة قاسية عليكي، طيب انا لما كنت بشوف الف صورة وابني مش موجود فيها، يا ترى احساسي كان ايه؟ كان كتر من قاسي كان مقهور، طيب لما كنتي بتكتبي العايله وابني مش موجود فيها احساسه هو كان ايه؟ اولادك عندهم اب ايمن الذهبي حي يرزق، لكن ابني كان عنده اب واحد بس”

اقرأ: جومانا وهبي وتوقعاتها لكل الأبراج للعام ٢٠٢١ – فيديو

وتابعت: “وللاسف مش حقدر اقول تفاصيل ،طيب لما كنا بنحاول نتكلم كان ردك ايه، يا تري قاسي ولا حنون ذي ما انتي دلوقت الجواز والحب والعشرة في تفاصيل محديش يقدر يعرفها، طيب مفكرتيش في يوم من الايام ان ممكن الاب يشتري ابنه اللي من دمه، ويرفض الظلم، طيب مفكرتيش ان في نفسيت ولد ممكن تتدمر طيب دلوقت اولادك زعلانين من الكسره طيب يتكلموا معه ليه لحد دلوقت”

اقرأ: توقعات مجد غانم العامة للعام 2021 – فيديو

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار