طرحت الفنانة المصرية أيتن_عامر، أغنية جديدة بعنوان “خطافة الرجالة”.

كتبت أيتن في تعليقها على الأغنية: “أغنية خطافة الرجالة لكل بنت عندها واحدة مقضياها لايكات وقلوب لحد ميخصهاش والأغنية موجودة دلوقتي وتقدروا تسمعوها على منصة (spotify)، كلمات أحمد علاء، ألحان نييس، توزيع زووم”.

خطافة الرجالة حرصوا منها تلعب على مين لا ده بعينها اللى تقربله الله يعينها مش هسكت ولا هقف اتفرج خطافة الرجالة حرصوا منها تلعب على مين لا ده بعينها اللى تقربله الله يعينها جمهورى كبير يملى مدرج.

خطافة الرجالة ولا عاش ولا كان اللى يقرب من حد بحبه دة انا اصلى قعدت اما دخلت وربعت فى قلبه دورها فى حياته يدوب مشهد وانا بطله فيلمه الناس تشهد ومكنتش احبها تتعقد بس اعمل ايه

عينك يدب فيها رصاصه راحه جايه عليه زى ما بيقولوا عنيها فيه وتقول عماله تلفى وبتحاولى وتقولى لا ذوقى ولا ستايلى وأتاريكى عماله تتحايلى علشان تشوفيه.

اقرأ: مي عزالدين لأيتن عامر: يلا بقى كسري الدنيا

كانت الفنانة أيتن عامر طرحت أولى تجاربها الغنائية من خلال أغنية “بناقص”، بالتعاون مع شركة لايف ستايلز ستوديوز، من كلمات تامر حسين، وألحان وليد سعد، وتوزيع أحمد إبراهيم، وصورتها المخرجة بتول عرفة بطريقة الفيديو كليب.

وتُعد أغنية “بناقص” أولى أغنيات أيتن عامر التي دخلت مجال الغناء بعد ١٨ عامًا من التأجيل، وتبنت لايف ستايلز ستوديوز هذا العمل الغنائي الذي استغرق تحضيره وقتاً طويلا.

اقرأ: أيتن عامر لريهام حجاج: مش هسيب حقي!

على صعيد الأغنية، تعاونت أيتن عامر مع أبرز صنُاع الأغنية المصرية، حيث حملت كلمات الشاعر تامر حسين وألحان وليد سعد وتوزيع أحمد_ابراهيم.

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار