التقت الفنانة راندا البحيري بالممثلة المصرية القديرة إلهام شاهين، خلال حضورهما العرض الخاص بفيلم (جواب اعتقال) للفنان الشاب محمد رمضان.

الممثلة المصرية راندا البحيري
الممثلة المصرية راندا البحيري

عبّرت راندا عن حبها الكبير لإلهام، مؤكدةً أنها اكتشفت موهبتها الفنية وساعدتها كثيراً في بداية عملها.

نشرت راندا صورة جمعتهما، ظهرت فيها وهي تجلس على ساقي شاهين، وعلّقت قائلة:

“الاستاذه الهام شاهين يعني الست اللي اكتشفتني. اللي ادتني فُرَص عُمري. أولهم في مسلسل بنت أفندنيا إخراج العبقري محمد أبو سيف ابن الرحل صلاح ابو سيف. و كان مسلسل كبير ومهم و كنت ترشيحها بمباركه الاستاذ محمد. و كان دور عمري. و من بعدها. مسابتنيش. حبتني حب أم لبنتها. حبتني و إحتوتني”.

تابعت: “و إدتني فرصه عمري التانيه في مسلسل علي نار هاديه إخراج الأستاذ عبد العزيز السكري انتاج الاستاذه مي مسحال و بالرغم من بعض تحفظاتهم علي إختياري وقفت جنبي ودعمتني و قالت راندا اد الدور لان الدور كان مهم و صعب. و كان فتحه الخير علي. منه جاتلي مسلسلات كتير و مهمه جدا. هي مش بس وقفت جنبي في الشغل. كمان في حياتي. حتي و احنا شغالين مش هنسي ليها مواقف كتييير منها انها كانت بتفتح لي ال dressing room بتاعتها اللي فيها ملابسها من و هي وجه جديد”.

View this post on Instagram

#الاستاذه #الهام_شاهين يعني الست اللي اكتشفتني. اللي ادتني فُرَص عُمري. أولهم في مسلسل بنت أفندنيا إخراج العبقري محمد أبو سيف ابن الرحل صلاح ابو سيف. و كان مسلسل كبير ومهم و كنت ترشيحها بمباركه الاستاذ محمد. و كان دور عمري. و من بعدها. مسابتنيش. حبتني حب أم لبنتها. حبتني و إحتوتني. و إدتني فرصه عمري التانيه في مسلسل علي نار هاديه إخراج الأستاذ عبد العزيز السكري انتاج الاستاذه مي مسحال و بالرغم من بعض تحفظاتهم علي إختياري وقفت جنبي ودعمتني و قالت راندا اد الدور لان الدور كان مهم و صعب. و كان فتحه الخير علي. منه جاتلي مسلسلات كتير و مهمه جدا. هي مش بس وقفت جنبي في الشغل. كمان في حياتي. حتي و احنا شغالين مش هنسي ليها مواقف كتييييييييير منها انها كانت بتفتح لي ال dressing room بتاعتها اللي فيها ملابسها من و هي وجه جديد. ملابسها كلها كانت تحت امري علشان اشتغل بيها وقت ما احب. كرمها الزائد كان دايما مفاجأه ليا. حب ام و حنيه ام مشوفتهمش عند ناس كتير. دايما بكون عايزه اشكرها. و مش بحب اذوق كلامي. بس هي تستاهل اكتر بكتير من اللي بقوله.عيلتهاعيلتي امير و ايناس و ايمن. ربنا يخليهم ل بعض. يارب امين. النهارده في العرض الخاص لفيلم رمضان #جواب_اعتقال شافتني و خدتني في حضنها. و قالتلي تعالي اقعدي علي حجري زي زمان ????????? قولتلها انا كبرت قالتي انت لسه صغنونه زي ما انتِ بحبك يا إيلي أكتر ما انت ممكن تتخيلي. بحبك بحبك بحبك.

A post shared by Randa Elbehairy (@randaelbehairyofficial) on

أضافت: “ملابسها كلها كانت تحت امري علشان اشتغل بيها وقت ما احب. كرمها الزائد كان دايما مفاجأه ليا. حب ام و حنيه ام مشوفتهمش عند ناس كتير. دايما بكون عايزه اشكرها. و مش بحب اذوق كلامي. بس هي تستاهل اكتر بكتير من اللي بقوله.عيلتهاعيلتي امير و ايناس و ايمن. ربنا يخليهم ل بعض. يارب امين. النهارده في العرض الخاص لفيلم رمضان جواباعتقال شافتني و خدتني في حضنها. و قالتلي تعالي اقعدي علي حجري زي زمان قولتلها انا كبرت قالتي انت لسه صغنونه زي ما انتِ بحبك يا إيلي أكتر ما انت ممكن تتخيلي”.

جان معوض – بيروت

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار