انتقد المذيع المصري تامر أمين، تصريحات الفنانة دينا_الشربيني الأخيرة، واعتبرها كانت تقصد بها الفنان عمرو_دياب.

قال أمين خلال حلقة أمس الثلاثاء من برنامجه (آخر النهار): (خبر انفصال عمرو دياب ودينا الشربيني بقى مؤكد، وحاول بعض المقربين المصالحة بينهم لكن محصلش، لكن لما قريت تصريحات دينا الشربيني مؤخرًا بصراحة معجبتنيش، لإنها بصفة عامة مينفعش تتعمل من زوجة ضد زوجها اللي سابته، أصل خلاص انتوا سبتوا بعض وشكرًا.. يبقى لما نيجي نتكلم عليه نتكلم كويس).

اقرأ: توقعات مجد غانم العامة للعام 2021 – فيديو

اقرأ: نضال الأحمدية تكشف أسرارًا عن هيفاء وهبي وابنتها – فيديو

أضاف: (ميزة عمرو دياب إنه راجل عارف يقول إيه وميقولش إيه، وقليل الكلام ومحب للصمت زيادة عن اللزوم، وكثير الأفعال وعشان كده هو عمرو دياب، سواء لما اتجوز دينا الشربيني أو انفصل.. سمعتوه قال كلمة؟ لأنه بيحترم نفسه وبيحترم من معه).

تابع: (أنا مبحبش أدخل جوا أسرار البيوت، بس أنا بقولك يا دينا ميصحش كدة، وبقولك متتكلميش تاني عن العلاقة اللي كانت بينك وبين عمرو، لما تحبي تتكلمي تقولي إن عمرو واحد من نجوم مصر وخلاص انفصلنا، لكن غير كده ميصحش من أي زوجه بصفة عامة، وميصحش خصوصًا لما يكون مع عمرو دياب اللي هو مبيغلطش في حد).

اقرأ: دينا الشربيني حامل وتركها عمرو دياب؟ إليكم الحقيقة! – صور

اختتم: (عمرو دياب عمره ما رد على حد، رغم إنه عنده جمهور أكبر من أي نجم، ولو مسك حد هيمصمصه، وبيرد بنجاحه بس، عشان كده يا دينا شوفي طريقك وربنا يوفقك، ومتجبيش سيرة عمرو لا بالحلو ولا بالوحش).

تامر أمين هاجم دينا دون وجه حق، لأن تصريحاتها التي انتقدها، قالتها في برنامج (بصراحة مع)، الذي يقدمه الفنان عمرو_يوسف، ولم توجه تلك التصريحات لشخص بعينه، كما لم تقصد تجربتها مع عمرو دياب، بل كانت تتحدث بشكل عام.

اقرأ: دينا الشربيني هل قصدت بكلامها عمرو دياب؟

ويبدو أن تامر يفتقر للمشاهدات، لهذا قرر مهاجمة دينا في محاولة منه لإثارة الجدل.

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار