هنأت الفنانة المصرية راندا البحيري، صديقتها النجمة المصرية مي عز الدين بمناسبة عيد ميلادها.

راندا البحيري
الفنانة المصرية راندا البحيري

كتبت راندا البحيري عبر حسابها على موقع الـ Instagram: “مي عز الدين كل سنه وانت طيبه. عيد ميلاد سعيد يا حته سُكره. يا اللي بحبك من قلبي. مبسوطه اوي اوي انك دخلتي المسلسل اللي كنتِ بتحلمي بيه بقالك سنين”.

View this post on Instagram

#مي_عز_الدين كل سنه وانت طيبه. عيد ميلاد سعيد يا حته سُكره. يا اللي بحبك من قلبي. مبسوطه اوي اوي انك دخلتي المسلسل اللي كنتِ بتحلمي بيه بقالك سنين. #رسايل الف مبروك ليكي. و مبروك ليا اني معاكي في المسلسل للعام التالت علي التوالي. مش بعرف اتكلم عن مشاعري و خصوصا لما بتكلم عن حد بحبه اوي. بس انت اكيد واصلك انا بحبك اد ايه. من القليلين اللي في الوسط اللي انا متاكده من حبها ليا. رقه الدنيا فيكي يا ملاك. بحبك يا ميكا. ربنا يخلينا ل بعض. و افضل معاكي و تفضلي منوره الشاشه. يا غاليه. @maiezzeldin كل سنه وانت قمر زي ما انت.

A post shared by Randa Elbehairy (@randaelbehairyofficial) on

تابعت: “رسايل الف مبروك ليكي. و مبروك ليا اني معاكي في المسلسل للعام التالت علي التوالي. مش بعرف اتكلم عن مشاعري و خصوصا لما بتكلم عن حد بحبه اوي. بس انت اكيد واصلك انا بحبك اد ايه. من القليلين اللي في الوسط اللي انا متاكده من حبها ليا. رقه الدنيا فيكي يا ملاك. بحبك يا ميكا. ربنا يخلينا ل بعض. و افضل معاكي و تفضلي منوره الشاشه. يا غالية كل سنه وانت قمر زي ما انت”.

ياسمين أحمد – القاهرة

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار