أكد الفنان أحمد فلوكس، أنه لم يتدخل في عمل طليقته الفنانة المصرية هنا شيحة خلال فترة زواجهما، مشيراً إلى أن مشاركتهما في فيلم (الديزل)، كانت قبل زواجهما، حيث كانت وقعت على الفيلم، وتابع: (لو كنا متزوجين وقتها وسألتنى بالتأكيد كنت سأرفض، ماكنتش شايفها فرصة ليها).

وجه فلوكس، من خلال برنامج (شيخ الحارة)، على قناة القاهرة والناس، مع إيناس الدغيدي، رسالة مؤثرة لوالده الفنان فاروق فلوكس، قائلاً: (لو قدامي أنقذ شخص من الكورونا هيكون أبويا. ماليش غيره مهما كنت مسئول، الأب ضهر، ولو فى حد بيحترمنى، هو بيحترمنى علشان أبويا، غير كده انا ماسويش حاجة، وأقول له اتعلمت منك كتير واستحملتنى وانا صغير كتير أشكرك على كل كلمة بتقولهالى واحساسك اللى بتوصلهولى ربنا يديك الصحة وطول العمر).

تابع: (اتمنى تكون شايفنى زي ما انت تكون بتتمنى .. واتمنى أكون سببتلك جزء بسيط من السعادة.. وربنا يقدرنى أردلك جزء من اللى ادتهولي).

تأثر النجم أحمد فوكس أثناء حديثه عن والدته الراحلة ورسالة لوالده الفنان فاروق فلوكس

تأثر النجم أحمد فلوكس أثناء حديثه عن والدته الراحلة ورسالة لوالده الفنان فاروق فلوكسلمشاهدة الحلقة الكاملة : https://youtu.be/l-YistMfNZQ#شيخ_الحارة_والجريئة#ايناس_الدغيدي#القاهرة_والناس#رمضان٢٠٢٠

Posted by ‎القاهرة والناس‎ on Friday, May 1, 2020

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار