فاجأ الفنان المصري محمد_رشاد، متابعيه وفجر مفاجأة من العيار الثقيل بتأكيده أنه طلق زوجته المذيعة مي حلمي ثلاث مرات وأن العودة لها اصبحت مستحيلة.

كتب رشاد: (قبل أي شيء.. بسم الله الرحمن الرحيم (الطلاق مرتان فإمساك بمعروف أو تسريح بإحسان) صدق الله العظيم.. الآية الكريمة دي بتلخص تفاصيل كتير مش هدخل فيها لأنها تخصني وتخص طرف تاني كان في يوم جزء من حياتي).

تابع: (وبعد 3 مرات طلاق أكيد مينفعش نكمل وكأنه محصلش، أنا بطلب من كل الناس سواء بتحبني أو لا بتابعني أو متعرفنيش أصلا إنهم يعدوا الموضوع كأنه مجاش قدامهم لإني مهما شفت من تعليقات سخيفة أو كويسة أو حتى هجوم من حد مش هتكلم عن تفاصيل زواجي بالحلو أو الوحش وفالأول والآخر، ياريت نراعي إن البنت بتتأثر بالكلمة الوحشة قبل الحلوة.. قضينا أيام منها الحلو ومنها اللي مش حلو، وكل شيء نصيب وقدر من ربنا وبتمنى كل الخير والسعادة للناس ولإنسانة طيبة وليها مكانة في قلبي والنصيب والعشرة انتهت لحد هنا. ودا هيكون اَخر حاجة ممكن أقولها بخصوص الموضوع دا).

اختتم حديثه: (أتمنى تقروا وتفهموا الكلام كويس وتنفذوه من فضلكم.. كل شيء نصيب والكلمة الطيبة قدرها كبير عند الله وفي قلوب الناس).

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار