أجرت المذيعة المصرية ريهام سعيد مقابلة مع شاب يعاني من هرمونات أنثوية طاغية، يُدعى يوسف، ووعدته بأن تعالجه في مركز خاص، وبأنها لن تعرض حلقته، وبعدما حصلت على كل المعلومات، عرضت الحلقة على الهواء وفضحت الشاب ولم تعالجه وحققت (سكوب) على حساب الحياة الجنسية ليوسف.

ادعى شاب، يبدو أنه قريب الطفل يوسف، أن وعود ريهام سعيد الكاذبة وأنها دمّرت حياته وأصبحت كل مصر تعرف بقصتهِ، وهو الآن يعيش في الشارع، وتوقف عن العمل بسببها، ورغم كل ذلك لم تفِ بوعودها وتعالجه بل كذبت عليه.

سما المصري، حصلت على الفيديو، وكتبت تفضح ريهام سعيد، وقالت: (فضيحة جديدة لريهام سعيد.. مفيش فايدة هتفضل طول عمرك تتاجري بقضايا الغلابة يا فاشلة بس أنا وراكي مش هسيبك. الهانم صورت مع الولد دا المتحول جنسياً وقالتله هتساعده وهتوديه يتعالج وطلب منها ما تذيعش الحلقة راحت بايعة الواد وذاعت الحلقة وماعبرتش الواد بعد كدة ولا عالجته وهو اتفضح في منطقته وخلاص في المطرية.. تحبي اتبني قضية الواد دا أو البنت دي واجيبلك حبس تاني ذي ماجبتلك حبس في فتاه المول وتقعدي تعيطي لي تحت رجليا عشان يتنازلوا يا ولية يا بومة انتي؟ اتقلي التقيل جاي.. اللي يعرف عنوان الناس دي يقولي بسرعة.. شير في الخير.. شظايا الخير)

View this post on Instagram

كارثه وشكوي جديده لريهام سعيد مع الغلابه….مفيش فايده هتفضل طول عمرك تتاجري بقضايا الغلابه يافاشله ؟؟ بس انا وراكي مش هسيبك بالقانون.الهانم صورت مع الولد دا المتحول جنسيا وقالتله هتساعده وهتوديه يتعالج وطلب منها ماتذيعش الحلقه راحت بايعه الواد ولحست كلامها معاه وذاعت الحلقه وماعبرتش الواد بعد كده ولا عالجته لحد دلوقتي واهو خارج يقول كل حاجه اهو بعد ما اتفضح في منطقته في المطريه والناس كان وشه ولا وشها…. انتي مابتوبيش؟؟اهم حاجه عندك الشو والغلابه دول في الزباله؟؟…اتقلي التقيل جاي…. جاااااي……اللي يعرف عنوان الناس دي يقولي بسرعه يبعته اساعدهم انا وهي منها لربنا هو اللي هيحاسبها…ربنا كبير

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار