شنت الممثلة المصرية إيمي سالم، هجوماً عنيفاً على الفنانة غادة عبد الرازق، ودافعت عن شركة (إعلام المصريين)، متهمة غادة بالفشل والجنون! وذلك عقب تغريدة غادة.

اقرأ: غادة عبد الرازق تتحدى الدولة أم أحمد ابو هشيمة

إيمي قلّلت أدباً وكتبت: (إلى الممثلة والزميلة غادة عبد الرازق، أولاً عيب قوي اللي أنت كاتباه ده، لأن الصراحة الشركة اللي أنت بتشتمي فيها وتتهميها محدش فينا عارف هما شغلوكي أزاي أخر ٦ سنين، لأن حضرتك أخر أعمال نجحت لك هما (سبق الإصرار) و(حكاية حياة)، بعد كده ولا مسلسل اتشاف ولا اتباع لوحده، اللي كان متوقع إنك تشكريهم لأنهم شايلينك في كل اللي بعد كده، على الأقل تخرجي بحسن سير وسلوك، وما ينفعش يوم ما انهي علاقة مع حد وقف جنبي انهيها باللي حضرتك كاتباه ده، اتمنى أن حضرتك ما تكونيش كاتبه الكلام ده وأنت في كامل وعيك، واتمنى أن ده كمان يكون تحت تأثير المهدئات ويا ريت برضه تعرفي أن حضرتك مش مشروع قومي وأن الشعب ممكن يقوم بمظاهرات ضد الجيش والشرطة عشان الملايين اللي حضرتك بتاخديها، ولا زمايلك وكلوكي تتكلمي باسمهم، نعقل والنبي احنا مش ناقصين).

من هي إيمي هذه؟ ومن وكلها كي تسمي غادة بزميلتها، ونحن بالكاد نتذكر شكلها، ولا نعرف لها عملاً واحداً شاركت به!

وهل إيمي محامية شركة (إعلام المصريين)، أم المتحدث الرسمي باسمهم كي تتشدق وتتلفظ بعبارت من هذا العيار الوقح؟

أم لأنها صديقة الممثلة المعتزلة نسرين إمام زوجة رئيس مجلس إدارة (إعلام المصريين) تامر مرسي، هي من حرضتها لتقلل أدباً بحق فنانة كبيرة لتحميَ شركة زوجها ومهاجمة غادة بهذا الأسلوب الرخيص؟

إيمي لم تعترض على تغريدة غادة فحسب، بل أهانتها وعيرتها بالمهدئات التي تحدثت عنها غادة بنفسها العام الماضي. ايمي تبدو مدعية ومريضة نفسياً لأنه لا يوجد عاقل يهاجم شخصاً آخر بهذه الوقاحة ويعيره بمرضه إلا إذا كان يعاني من عقدة النقص!

ايمي مثيرة للاشمئزاز!

إيمي تتطاول على غادة وتعايرها بالمهدئات!
غادة عبد الرازق وإيمي سالم
Copy URL to clipboard

شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار