دفعت الوعكة الصحية التي تعرضت لها الرقاصة سما المصري مؤخرًا إلى إعلانها التوبة حيث قررت صاحبة أغنية (الشبشب ضاع)، سحب جميع صورها ومقاطع فيديوهاتها المخلة من على مواقع التواصل الإجتماعي.

لاحظوا الصورة والتمثيل الرديء
لاحظوا الصورة والتمثيل الرديء

سما كتبت منشورًا اليوم الخميس جاء فيه: (يا رب قدرني على اللي في نيتي ونور طريقي إليه ونور بصري وبصيرتي وابعد عني اللي مش عايزه اعمله تاني ولا اللي يزعلك مني ويزعل الناس مني.. اقف جمبي يارب.. انت طلعتني من محنتي ووقفت جمبي في مرضي وعافيتني واستجبت دعايا قدرني وكملها معايا بالستر وابعد عني شيطاني وقويني بحق الساعه المفترج دي ماتسبنيش..ادتني الصحه والعافيه اديني القوه كمان عشان اقدر علي نفسي واقدر علي شيطاني حتي لو واحده واحده انا هاصبر واتحمل.. قويني علي شيطاني وخليني انتصر عليه حتي لوبعدوقت طويل المهم تحسن خاتمتي.. دعوه اتقبلها مني يارب بحق اليوم المفترج دا اللي بتغفر فيه ذنوب سنه بأكملها فاتت).

وأضافت: (انا بدأت انضف حاجات كتير من صور وفيديوهات هنا الشيطان وزني عليها ومليش فيس ولا تويتر امسح من عليه حاجه مش بتوعي بس انا السبب انديتهم فرصه ينزلوا صوري الوحشه عندهم..يارب محتاجه وقت عشان انضف للابد كل حاجه خليك واقف جمبي.. والناس اللي منزلين صوري وفيديوهاتي الوحشه ابوس ايديكم شيلوها ماتشيلونيش ذنب اكبر من كده..ادعولي لو نيتي صافيه ربنا يقف جمبي ويقويني).

كما طلبت من الناس أن يدعوا لها بالهداية والتوفيق والثبات لأن نيتها صادقة في التوبة. لكن هل صحيح أن سما تابت أم أن المحكمة اقتربت، وخائفة من السجن فاضطرت .

سليمان برناوي – الجزائر

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار