بعدما أبدت رغبتها بالزواج به، علقت الراقصة سما المصري على الصورة التي تداولها رواد مواقع التواصل الإجتماعي، لزوجة لاعب منتخب مصر، محمد صلاح، والتي انتقدها البعض لعدم ابتسامتها في الصور.

سما المصري
الراقصة المصرية سما المصري

سما المصري نشرت عبر حسابها الرسمي على تطبيق Instagram، صورة لصلاح وزوجته، وعلقت عليها قائلة: (بالفعل قامت خناقه جامده بين أبو صلاح وأم مكه من ساعه ماعرفت إني عايزه اتجوزه وهاتك يا زعيق وشخط وتكسير في العفش والنيش بقي ع الارض باللي فيه ذي اي ست مصريه اصيله وصلاح يحلف لها إنو لسه ما وافقش على الجواز مني وهي مصممه انها هتقتلني وتخلص الناس من قرفي وعندها حق بصراحه طلعت ست بتفهم انا نفسي مش طايقه نفسي).

https://www.instagram.com/p/BiAJ3hzjkgg/?taken-by=samaelmasrii

وأضافت: (وفي النهايه أحب اقول لأم مكه انا بحبك لانك مرات الغالي وهتبقي ذي اختي لما اتجوز صلاح صدقيني وبحب مكه وهتبقي ذي بنتي…انتوا عيلتي الصغيره واي حاجه من ريحه حبيب قلبي ابو مكه اشيله في عنيا حتي حمايا وحماتي بحبهم اوي وكفايه انهم جابولي احلي حاجه في الدنيا صلاح حبي انا…اموووواه).

نذكر بأن سما المصري هاجمت مؤخراً الإعلامي تامر أمين حيث نشرت صورة له مع الفنانة اللبنانية (ليال عبود) وعلقت على الصورة قائلة (طب ما الباشا حلو أهو وبيتصور مع مزز عريانة وكمان بيحضنها ماعرفتكش أنا كده)>

سليمان برناوي – الجزائر

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار