عبرت الفنانة المصرية سمية_الخشاب، عن دعمها لهواة ممارسة الألعاب عبر شبكة الإنترنت، وطالبت بخدمات إنترنت غير محدود من أجل تشجيعهم على ممارسة هوايتهم.

كتبت سمية عبر صفحتها:

(عندنا في مصر جيمرز كويسين جدا، وسوق جديد يقدر يعمل طفرة وانطلاقة ويطلع مواهب في الـ gaming entertainment، ده غير إن حياتهم ممكن تتغير بالـ streaming على تويتش والحاجات دي، كل اللي بيمنع ده الإنترنت الـ limited، وأتمنى يبقى unlimited يوما ما، عشان ياخدوا فرصتهم يثبتوا نفسهم في موهبتهم).

تابعت: (لو ده صعب، يبقى لازم دعم للجيمرز الشاطرين، ويتوفر ليهم gaming gears محترمة بسعر على قدهم، ويتعمل لهم tournaments محترمة ويبقى في تخفيض كبير في الـ bundles عشان يعرفوا يلعبوا بـ ping كويس وهما فاتحين ستريم، ده هينقلهم نقلة حياتية، هما بس محتاجين الفرصة أو المادة).

الفنانة المصرية سمية_الخشاب، كانت اختفت عن الأنظار لمدة شهر بعد وفاة والدتها التي كانت تعتبرها أقرب شخصية لها في الحياة.

عادت سمية بعدها، لتطمئن جمهورها وقالت:

(حبايبي وحشتوني اوي طمنوني عليكم في الامتحانات حقكم عليا انا كنت ففتره صعبه جدا بس الحمد لله بدعيلكم من قلبي ربنا يوفقكم ويقويكم وميضيعش تعبكم علي الفاضي وان شاء الله اباركلكم النجاح، بحبكم).

إقرأ: ليلى علوي بأجمل إطلالة وعمرها الآن – صورة

سمية كانت شديدة التعلق بوالدتها، ولم تبتعد عنها أبداً حتى في فترات انشغالها بأعمالها كانت تحرص دوماً على الاتصال بها والاطمئنان عليها.

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار