فاجأت الفنانة السورية اصالة نصري جمهورها عندما نشرت صورة طليقها طارق_العريان مع حبيبته الجديدة نيكول سعفان ووجهت رسالة قاسية إلى صديقتها التي تواجدت في الحفل ونشرت الصورة.

اقرأ: أصالة نصري تفجّر مفاجأة ورسالة لطارق العريان وعشيقته: عيب

كلامها لم يمر مرور الكرام هذه المرة، طارق تجاهلها كالعادة، لكن طليقته الأولى ووالدة ابنه عمر ردّت على اصالة بحدّية وبجرأة وفضحت تعاملها مع عمر وكيف أبعدته عن طارق.

اقرأ: نضال الأحمدية تكشف أسرارًا عن هيفاء وهبي وابنتها – فيديو

كتبت هالة العطّال التالي: “دي اول مره ممكن ارد فيها، الصورة قاسية عليكي، طيب انا لما كنت بشوف الف صورة وابني مش موجود فيها، يا ترى احساسي كان ايه؟ كان كتر من قاسي كان مقهور، طيب لما كنتي بتكتبي العايله وابني مش موجود فيها احساسه هو كان ايه؟ اولادك عندهم اب ايمن الذهبي حي يرزق، لكن ابني كان عنده اب واحد بس”

اقرأ: جومانا وهبي وتوقعاتها لكل الأبراج للعام ٢٠٢١ – فيديو

وتابعت: “وللاسف مش حقدر اقول تفاصيل ،طيب لما كنا بنحاول نتكلم كان ردك ايه، يا تري قاسي ولا حنون ذي ما انتي دلوقت الجواز والحب والعشرة في تفاصيل محديش يقدر يعرفها، طيب مفكرتيش في يوم من الايام ان ممكن الاب يشتري ابنه اللي من دمه، ويرفض الظلم، طيب مفكرتيش ان في نفسيت ولد ممكن تتدمر طيب دلوقت اولادك زعلانين من الكسره طيب يتكلموا معه ليه لحد دلوقت”

اقرأ: توقعات مجد غانم العامة للعام 2021 – فيديو

وختمت هلا كلامها: “ارجوكي كفايه في اولاد وانا من حقي ادافع عن ابني اللي نفسيته بقيت مش حلوه من كتر الحرب علي ابوه كفايه بعد الانفصال اللي كنت بتمني استمرار ليكم وربنا يشهد عليه بس ده نصيب الاهم دلوقت الاولاد كفايه تشهير في طارق هو مش خاين وانت عارفه ده كويس جدا والاهم من الراجل دلوقت الاولاد بس، بلاش نشوه الصوره ،وهو حر وانتي عشتي معه ١٣ سنة وانا عشت ١٠ سنين، ومعملتيش اي حاجه من دي عمري لان الاهم كان ابني مش انا ارجوكي كفايه من فضلك لان طارق احسن اب في الدنيا مع اولاده وانتي عارفه ده كويس”

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار