تفاجأ جمهور الفنان المصري محمد حماقي، بما نشرته فتاة مصرية تدعى (زينة محسن)، عبر السوشيال ميديا، واتهمت فيه زوجة حماقي نهلة الحاجري، ووالدتها فاطمة درة بالتعدي عليها لفظياً.

روت زينة تفاصيل الموضوع وقالت: (امبارح حصل معايا موقف غريب كنا رايحين انا و اهلى gazala bay وكان معايا واحد من صحابي مالك من القرية وقاعدين على البحر واضطر هو يروح يعمل حاجات في الوقت ده لقينا ( محمد حماقي وزوجته ) قاعدين جنبنا وبعد شوية مشيوا الموقف كان عادي لحد دلوقتي. بعد كدة مرة وحدة لقينا راجل امن ومعاه اتنين او تلاتة بيطلبوا منا نسيب الشمسية مع العلم ان كنا قاعدين تحت شمسية الزوار وفجأة لقينا ست كبيرة جاية من بيتها ما كانتش قاعدة على الbeach وبتتكلم معانا بطريقة وقحة وقليلة الادب وبتقلنا ما ينفعش تقعدوا هنا وبتسألنا انتو تبع مين مع العلم انه احنا اديناها اسم owner ورقم الفيلا و قعدت تقول انها من مجلس الادارة وبتقدر تمشي الزوار تبع الفلل وتقول انه كل الناس اللي قاعدة على البيتش زي سيدي بشر وحصل تفاصيل كتير قلة ادب منها وحتى بعد ما تكلمت مع المالك ما فكرتش تيجي تعتذر ومشيت على طول على بيتها وفي الآخر بنكتشف انها حماة محمد حماقي ( فاطمة درة ) كانت عاوزة تفضليه البيتش مع العلم انه المكان اللي كنا فيه كان فاضي).

تابعت: (ملخص الكلام انه مش من الطبيعي عشان في ناس قاعدة جنب مغني ان مراته يكون لها الحق تكلم مامتها عشان تيجي مخصوص ليا انا و عائلتى تتكلم معانا عشان نمشي وده عيب اوي ومش من الذوق والاحترام . طريقة تعامل الفنانين مع الناس مرفوضة مع العلم انه الناس هي اللي خلتهم فنانين وعملتلهم قيمة. كدة كتير تلطيش من حماقي و عسيلي).

حتى الآن لم يرد حماقي على الاتهامات التي وجهتها له الفتاة، وتجاهل الأمر برمته.

ما نشرته الفتاة عبر صفحتها
Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار