شنت الممثلة السورية سارة نخلة، هجوماً كبيراً على الفنانة المصرية سمية الألفي، بعد ظهور الأخيرة في حلقة من برنامج (السيرة)، الذي تقدمه المذيعة وفاء_الكيلاني عبر قناة (DMC).

كتبت سارة عبر صفحتها: (تخيلي إن أنتي تشتغلي سنين طويلة وبعد ما تكبري يجيبوكي في البرامج ونفس الأسئلة كل شوية بس عشان تتكلمي عن نزوات جوزك المرحوم وعلاقاته المتعددة، وإزاي أنتي كل مرة بتسامحيه عادي جدًا عشان أنتي مش بتحبي الفشل أبدًا).

تابعت: (الله الله حقيقي كل حلقة أجمد من اللي قبليها مع إنها نفس الأسئلة ونفس الأجوبة ونفس الفضايح بس المرة دي بتجيبي سيرة زميلاتك مع المرحوم.. بجد شابوه).

اضافت: (طب الراجل مات وشبع موت الله يرحمه.. ذنبهم إيه طب زميلاتك دول اللي بتجيبي في سيرتهم ذنبهم إيه).

اختتمت سارة نخلة: (ترجعوا تقولوا الرجالة خاينة.. ما طول ما في النماذج دي من الستات أكيد حقه يخون.. اللي يلاقي دلع وما يدلعش يبقى إيه؟.. عيب أوي اللي بيحصل ده).

كتنت الفنانة المصرية سمية الألفي، تحدثت عن تفاصيل اكتشافها خيانة زوجها الفنان فاروق_الفيشاوي، مؤكدة انه هذا الأمر تم من خلال اتصال من شخص مجهول.

قالت الفنانة سمية الألفي، كان رد فعلي، أنه كان عندي صديقة عزيزة كانت معايا في وقت المكالمة، واقترح على الاتصال والتأكد من الأمر، لكني رفضت وبعد ذلك وافقت.

وأضافت الفنانة سمية الألفي، أنه :”اتصلت بالفندق وطالبت اكلم فاروق، وبالفعل تأكدت انه يخوني، وقلت له معلش في ناس عايزينك وقفلت معاه الاتصال.

إقرأ: سمية الألفي لم تتخلَ عن فاروق الفيشاوي، وخانها وهذا ما فعلته!

وتابعت الفنانة سمية الألفي، انه طلبت من امي الطلاق من زوجي بعد ما قفشته يخوني في التليفون، وعرفت الفتاة التي كان يخوني معها.

استكملت: “فاروق كان بيحترمني وعمره ما قالي كلمة وحشه او صرخ في وجهي”، لترد وفاء الكيلاني “يا ريته قالك كلمة وحشة ولا يخونك”.

واضاقت الألفي: “سبب طلاقي الاول منه بسبب رسالة حب لقيتها كاتبها للفنانة ليلى علوي وهو مش حويط و يخبي واعترفلي بده وقالي انه عايز يتجوزها و قلت له روح اتجوزها ووقت متخلص الجوازه ارجع لكنه قال انه لا يستطيع ان يعمل هذا بي و لازم ننفصل عشان يتجوز”.

Copy URL to clipboard
























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار