منذ فترة هاجمت الفنانة المصرية إلهام_شاهين خلال لقائها ببرنامج (حبر سري)، الذي يعرض على شاشة “القاهرة والناس”: (مبقاش في مشاهد ساخنة في السينما، أي بقا اللي موجود دلوقتي اللي هما بيرفضوا اللي أنا سمعتوا وقريتوا، أن واحدة واقعة على الأرض ومغما عليها، أو دكتور يمسك إيدها يقسلها النبض، لو قالت محدش يمسك إيدي يقسلي النبض، طيب المخرج يعمل إيه، متشتغليش).

وأضافت قائلة: (مثلا منة عرفة ومحمد نجاتي، يعني أيه وقعت على الأرض فالمفروض يشيلها، فا لامحدش يلمسني، دا دكتور بيقيس النبض بيشوفك عايشة ولا ميتة، دا مينفعش).

اقرأ: منة عرفة بفستان مفتوح وهل يليق بها؟ – صورة

منة ردت على إلهام خلال حلولها ضيفة على برنامج المذيعة راغدة_شلهوب الرمضاني قائلة:

(هل الفنانة إلهام هي التي تقرر من الذي يشتغل ومن الذي لا يعمل؟).

وأوضحت منة عرفة، ما صدر من الفنانة إلهام شاهين خلال الفترة السابقة، قائلة: “كنت في لقاء أنا وزوجي مع إعلامي معين، وكان بيسألني عن التحفظات اللي أنا كنت بشوفها.. وأنا رديت وقولت أنا رافضة ان انا اتباس واتحضن.. أنا حرة”.

وتابعت: “اللقاء خلص، بعدها كانت الفنانة إلهام شاهين في لقاء مع إعلامية ما، واتسألت عن الفنانين اللي بيرفضوا البوس أو الحضن في التمثيل، وردت الفنانة إلهام قائلة ده تخلف، ومفيش حاجة اسمها سينما نظيفة وسينما غير نظيفة، واللي مش عايزة تتباس ولا تتحضن تقعد في البيت”.

وأكملت منة عرفة قائلة: “ده كان ردها، وأنا مردتش، وقولت ماشي حاضر قعدينا في البيت.. وبعدها كنت في لقاء تاني والمذيعة قالتلي الفنانة إلهام قالت عنك كذا.. وأنا رديت وقولت لأ هي أجمعت على الفنانين كلهم اللي بيرفضوا، ومش ذكرت اسمي”.

وأردفت منة عرفة: “بعدها الفنانة إلهام ظهرت في لقاء آخر، وذكرتني بالإسم بقى .. وذكرت التصوير والمشهد بتاعي مع الفنان محمد نجاتي.. وقالت عليا مش فاهمة المفروض المخرج يعملك ايه ياحبيبتي.. خلاص متشتغليش”.

وهاجمت منة عرفة، إلهام شاهين قائلة: “رأيك احتفظي بيه لنفسك.. هو احنا لازم نتباس ونتحضن علشان نمثل!”.

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار