قدمت الفنانة المصرية هنا_الزاهد، الدعم والمساندة لزوجها الفنان المصري أحمد_فهمي، بعد أزمة خلافه مع لاعب كرة القدم المصري محمود شيكابالا.

إقرأ: أحمد فهمي لزوجته هنا الزاهد: دائمًا فخور بكِ!

كتبت هنا: (بعيدا ان شهادتي في مجروحة لان الناس هتقول بقول الكلام ده عشان جوزها. انا لا بفهم في الكورة و لا بتفرج عليها بس بشوف قد ايه الانسان ده بيحب يكون عفوي و بينسى انه ممثل و بيتعامل مع كل الناس بكل زوق حتى في الشارع و في التصوير و في كل مكان و الناس اللي عرفاه عرفين ده كويس).

تابعت: (انا عارفة انو الناس بتفضل تقول لا ده ممثل مينفعش يقول رأيه. بس للاسف الانسان ده بينسى و بيخسر من كتر م هو اللي ف قلبه على لسانه و مش بيحب ينافق و لا بيرضي حد عشان يكسب جمهور زي م ناس كتير بتعمل كده. لما بيكتب رأيه بيكتبوا على اكونت فيس بوك اللي في صحابه زيه زي اي حد اهلاوي بس للاسف بتطلع اخبار بالكلام اللي بيقولوا عموما انا عايزة اقولك انك قلبك طيب و عفوي بزيادة و بتقول اللي جواك من غير متحسبها عشان بتنسى انك ممثل اصلا بس الايام دي مينفعش تبقى كده للاسف . و اعمل اللي يريحك لانك انسان و احنا كده كده بنحبك جدا).

إقرأ: هنا الزاهد بأجمل طلّة تتفوق على نجمات مصر – صورة

ليرد عليها أحمد_فهمي: “انت اكتر واحدة عارفانى و معاشرانى .. بس والله انا خلاص مش فارقلى حاجة اصلا”.

فهمي كان هاجم شيكابالا بعد فوز النادي الأهلي على منافسه الشهير نادي الزمالك، وسخر من الهدف الذي سجله الأخير في مباراة نهائي دوري أبطال أفريقيا.

ثم اعتذر عن سخريته وتراجع عن هجومه على شيكابالا، ليتفاجئ بالأخير ينشر صورة لحذائه عبر السوشيال ميديا كرد على الهجوم الذي تعرضت له، فيعود فهمي ويتراجع عن اعتذاره ويهاجمه مرة جديدة.

وقوف هنا بجانب زوجها جاء في الوقت المناسب، خصوصاً إنه يتعرض لهجوم عنيف من جمهور نادي الزمالك، وهنا اوضحت موقفه بهدوء وحكمة، في الوقت الذي يفتقد فيه أحمد حكمته، ولا يستطيع التصرف بهدوء ولا يتحكم باعصابه.

اثبتت هنا كم هي زوجة رائعة، تدرك جيداً أهمية دعم زوجها في الشدائد، وتدافع عنه بقوة وتنتصر لأجله!

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار