تحدثت الفنانة التونسية هند_صبري، عن علاقتها بالفنانة المصرية منة_شلبي، خلال حلولها ضيفةً على برنانج (معكم)، الذي تقدمه المذيعة منى_الشاذلي.

اقرأ: هند صبري أكثر نجمة تطلّ دون مساحيق ولهذا نحترمها! – صورة

قالت هند: “لما قدمت منة شلبى أثناء تكريمها وحصولها على جائزة فاتن حمامة في مهرجان القاهرة، الإدارة طلبت منى وأنا قلتلهم ياريت”.

وأضافت: “أنا ومنة شلبى كان في مشاكل بينا زمان ومكناش بنطيق بعض، بسبب الناس اللى بتوقع بينا، لأن لما بدأنا طلعنا سوا في نفس الوقت زى منى زكى وحنان ترك زمان، وكنا بنسلم على بعض عادى بس بحرص شديد”.

وتابعت هند صبري: “لما طلبنا محمد خان كان عاوزنا في فيلم سوا، روحنا له البيت كتعارف وسابنا قاعدين سوا في الصالون وقال رايح أعمل قهوة ومن هنا بدأنا نتكلم سوا وصفينا الموضوع ومن وقتها بقينا أصحاب أكتر بقالنا تقريبا 20 سنة”.

اقرأ: هند صبري بلا مكياج ولماذا لا شائعات حولها – صورة

واستكملت: “أنا مش وحشة في خصامى، ومعنديش الكيد ولا منة شلبى، وكنا وقتها عيال أوى ومحصلش خصام ولكن زى ما قلت كان في حرص وممكن يكون في قلق بنا وفى منافسة على أفلام وأدوار، ولما كبرنا فهمنا إن مفيش حد لو نجح هيخلى الثانى يخسر حاجة، والوسط الفني في صداقات وحب وفى برده ناس مش كويسة، وأنا اتعرضت للكيد زمان في بداية حياتى وكانوا بيقولوا عليا المغتربة”.

Copy URL to clipboard

























منذ 4 سنوات

شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار