علّقت الممثلة المصرية هيدي كرم على الحادث الإرهابي الذي حدث بالواحات، والذي أسفر عن 34 قتيلاً من أفراد الشرطة.

الفنانة المصرية هيدي كرم
الفنانة المصرية هيدي كرميدي كرم

نشرت هيدي كرم صورة موجعة لسيدة تحمل حذاء ابنها الشهيد وتبكي بحسرة عليه.

كتبت المصرية هيدي كرم تعليقاً مؤثراً جاء فيه: “يا حسرة قلب كل ام فقدت ابنها في الحرب الشرسه البشعه اللي بنعيشها… انا ام و لما ابني بيجيله شوية برد بيبقا قلبي واجعني عليه.. مش قادره اتصور الوجع الوجع الوجع اللي في قلب ام الشهيد.. ازاي مش هاتشوف ابنها تاني… ازاي مش هاتلمسه.. ازاي مش هاتحضنه.. ازي مش هاتشوفه و لا تشوف ضحكته ازاي مش هاتسمع صوته.. ازاي مش هاتشم ريحته.. ازاي مش هاتقدر تاخده في حضنها تاني”.

تابعت: “قد ايه هايوحشها… هايوحشها اوي… كل حاجه فيه هاتوحشها… كل تفصيله… كل شعره منه هاتوحشها… اقرب حاجه ليها.. و كل اللي فاضل لها من ريحته هي هدومه..كل لما تعوز تحضنه هاتحضن هدومه يمكن تقدر تحس بيه و لو لثواني…ربنا يحرقكوا زي ما بتحرقوا قلوبنا… !!!”.

View this post on Instagram

يا حسرة قلب كل ام فقدت ابنها في الحرب الشرسه البشعه اللي بنعيشها… انا ام و لما ابني بيجيله شوية برد بيبقا قلبي واجعني عليه.. مش قادره اتصور الوجع الوجع الوجع اللي في قلب ام الشهيد.. ازاي مش هاتشوف ابنها تاني… ازاي مش هاتلمسه.. ازاي مش هاتحضنه.. ازي مش هاتشوفه و لا تشوف ضحكته ازاي مش هاتسمع صوته.. ازاي مش هاتشم ريحته.. ازاي مش هاتقدر تاخده في حضنها تاني… قد ايه هايوحشها… هايوحشها اوي… كل حاجه فيه هاتوحشها… كل تفصيله… كل شعره منه هاتوحشها… اقرب حاجه ليها.. و كل اللي فاضل لها من ريحته هي هدومه..كل لما تعوز تحضنه هاتحضن هدومه يمكن تقدر تحس بيه و لو لثواني…ربنا يحرقكوا زي ما بتحرقوا قلوبنا… !!!

A post shared by Heidy Karam (@heidykaram) on

حفاظاً على حقوق الملكية الفكرية نطلب عدم نسخ ما يزيد عن 20 في المائة من مضمون الخبر مع ذكر إسم الموقع مجلة الجرس Al Jaras وإرفاق المنسوخ برابط الخبر تحت طائلة الملاحقة القانونية.

عبد السلام محمود – بيروت

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار