رداً على الفيديو الذي اطلت فيه الزميلة رئيسة التحرير نضال_الأحمدية، وتحدثت فيه عن طليق النجمة شيرين_عبد_الوهاب حسام_حبيب وسألت من يدعمه؟

وصلتنا معلومات من مصدر موثوق منه في مصر، تؤكد أن حسام غير مدعوم أبداً، بل والدولة المصرية ضده هو وصديقته سارة الطباخ التي علمنا عنها تفاصيل ومعلومات خطيرة جداً.

اقرأ: شقيق شيرين البطل يحاول علاجها من سرطان حسام حبيب! – خاص

وفي السطور القادمة نذكر لكم حرفياً ما وصلنا من معلومات عن الثنائي سارة وحسام:

(سارة_الطباخ بدأت حياتها سكرتيرة لمدير شركة روتانا مصر، حجمها كان يتعدى ال٢٠٠ كيلو، مدير الشركة خطبها عملت عمليات وخست، وكانت دائماً بتدعي إنها قريبة من بنات عبد الناصر منى وهدى عبد الناصر).

تابع المصدر: (ضحكت علي المدير وابتدا يكتشف خياناتها يجيبها من الاوض في الاوتيلات مع رجال اعمال وشيوخ وامراء، ابتدى الملحنين يقولوا له شوفوا يا عم الست اللي انت خاطبها بتعمل اية في كل حتة، تآمرت عليه مع المطرب تامر_عاشور وكتبوا عنه انه امه ست بطالة وانه نصاب ولسة بينه وبينها قضايا لحد دلوقتي).

اضاف: (تسلقت من خلال مدير احدى الشركات الكبرى للانتاج الموسيقي هو اللي عرفها على شيرين وفنانين كتير في الفلوس، سابها ابتدت تطارده في كل حتة، استفادت منه كويس اوي علاقات وفلوس وابتدت تشتغل في مجال العلاقات العامة للشركات العقارية الكبيرة).

استكمل: (ابتدت تحتال على شيرين وقربت منها حتى من قبل وجود حسام_حبيب، استنزفت شيرين واتخاصموا واتصالحوا كتير، كانت بتعمل عزايم وتعزم الفنانين وكان ليها علاقات قوية جداً بلميس الحديدي وعمرو اديب، وعشان كده عمرو ولميس كانوا بيهاجموا اخو شيرين، وعدت الشرنوبي بوعود كتيرة فنياً وهي اكبر منه سناً، وبتطارده في كل حتة لحد دلوقتي وعليها احكام كتيرة المفروض تتنفذ.

استطرد: (سارة منتجة الفانكوش، وعملت نصابية على محمد الشرنوبي وهي مادية جدا، بتدعي انها قريبة بنات عبد الناصر وبتنصب بهذا، ليها في الدجل والشعوذة والأعمال وشيء لا تتخيله، ده تاريخها ووصلوها كان من خلال علاقتها غير الشرعية).

اضاف: (حسام اتقابل وسارة الطباخ واتفقوا انهم يتآمروا على شيرين وحصل فعلاً).

اختتم: (حسام حقير مالوش وسايط وطول عمره لا شيء ومكروه جداً في الوسط الفني، اوعوا تصدقوا انه له علاقات ولا اتصالات، وهو وسارة الطباخ دلوقتي الدولة حاطاهم في دماغها).

Copy URL to clipboard
1 مارس 2024
01:00
 السعودية.. أكثر من 85% من مراجعي المستشفيات يتم خدمتهم خلال 4 ساعات
  إقرأ المزيد


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار