سافرت الرقاصة المصرية، سما المصري إلى باريس، لترفه عن نفسها ولتمضي بعض القت في الدول الأوروبية، وخلال انتقالها من باريس إلى أمستردام تأخر القطار، وانتظ بملابسها القصيرة في المحطة ليوم كامل، وقالت إن التكييف معطل أيضًا.

عرض لهجوم كبير لأنها صورت نفسها كل الوقت على الأرض، وطلبت من الكل بعد التحدث مجددًا عن مصر ومحطات القطار، إن كانت نفس المشكلة حدثت في باريس.

وقالت: للمحدثين اللي عمالين يقولوا ياااي بيئه وقاعده على الأرض ماتعيش عيشه اهلك يامعفن انت وهو وهي..احنا من الأرض وهنرحع للأرض يااخويا منك له لها….بلاش احداث باه وعيشوا عيشه اهاليكم…ودا كان أول يوم ليا لما رحت اركب القطر من محطه باريس الي امستردام وكنت باضحك ومنشكحه ع الاخر.

View this post on Instagram

المحدثين اللي عمالين يقولوا ياااي بيئه و قاعده علي الأرض ماتعيش عيشه اهلك يامعفن انت وهو وهي..احنا من الأرض وهنرحع للأرض يااخويا منك له لها….بلاش احداث باه وعيشوا عيشه اهاليكم…ودا كان أول يوم ليا لما رحت اركب القطر من محطه باريس الي امستردام وكنت باضحك ومنشكحه ع الاخر وماكنتش اعرف اني هاقعد يوم في المحطه مستنيه القطر بالمنظر دا…شكلي شحاته معفنه عاجبه نفسي كل واحد يلم نفسه……الفيديو كامل علي قناتي علي اليوتيوب والرابط في البايو وفي الاستوري واستنوا فيديو جديد….ياحبيبتي يامصر???

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on

Copy URL to clipboard
21 يناير 2021
13:24
رئاسة مجلس الوزراء: تمديد قرار الاغلاق الكامل لغاية صباح يوم الاثنين الموافق فيه 08/02/2021 على كافة الاراضي في ⁧‫لبنان‬⁩


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار