هاجمت نجمة الطرب العربي، فلة الجزائرية​ رئيس نادي الزمالك المستشار ​مرتضى منصور وإتهمته بتلفيق قضية دعارة لها منذ 23سنة.

الراقصة، سما المصري​ ساندت فلة وعلقت على كلامها قائلة: (لا حول ولا قوة إلا بالله…..يعني هو فجر اللي اسمه مرتضي دا وصل لكده لو كان كلامها صحيح….بصي يافنانه فلة الجزائرية انا مصدقاكي لانه حاول يعمل معايا كده كذا مرة ويلفقلي قضيه مخليه بالشرف وكان آخرها البلاغ اللي هو قدمه فيا بالتحريض علي الفسق اللي هو كل شويه يطلع يجعجع عليه ويقول مين اللي حفظلي البلاغ ودا اللي مجننه عليا).

وتابعت: (بس ربنا نجاني منه…طيب بدل ماتدخل في أعراض الناس روح شوف بنتك اتطلقت ليه ياحيلتها بس احنا مش هندخل في عرض بنتك ذي مابتعمل مع بنات الناس….هو بني آدم مؤذي وربنا هينتقم منه اشد انتقام واهو ربنا بعتله مرض في جسمه نوع نادر من مرض السكر ولسه ياما هيشوف اصبري ربنا هيجيبلك حقك انتي وغيرك بنات الجزائر اشراف وعلي راسنا من فوق).

وختمت هجومها على مرتضى منصور بالقول: (انا بعتذرلك آن واحد زي دا ازاكي في شرفك وعرضك زي مابتقولي حقك علينا كلنا انتي وغيرك وهو مؤذي لمصريين كتير مش بس غير المصريين…اصبري الظالم ربنا بيمهله في الدنيا لحد ماالمظلوم يشوف فيه يوم أسود على دماغه…وهنشوف فيك يوم اسود ياسليط اللسان….ماتزعليش…اصبري قريب هنتفرج عليه قريب جدا….حقك علينا).

سليمان البرناوي-الجزائر

Copy URL to clipboard
29 سبتمبر 2020
15:41
حريق في شركة كهرباء لبنان
11:00
آخر إحصاءات حالات كورونا في الوطن العربي
  إقرأ المزيد
28 سبتمبر 2020
22:58
برلمانية فرنسية: ماكرون قد يتجه إلى تجميد حسابات شخصيات لبنانية في بنوك فرنسية إذا فشلت مساعيه للحل
27 سبتمبر 2020
20:03
ماكرون: لقد فضّلت القوى السياسية اللبنانية الفوضى على مساعدة لبنان وأضاعوا شهراً من أمام الشعب اللبناني وجعلوا من المستحيل تشكيل حكومة والبدء بالإصلاحات وتفاوضوا بين بعضهم على نصب الأفخاخ للآخرين وشدّدوا على الطائفة على حساب الكفاءة
20:03
ماكرون: القوى السياسية لم ترغب باحترام التعهد الذي اتخذته امام فرنسا وقررت أن تخون التعهد والسلطات اللبنانية وجدت تفضيل مصالحها الفردية على مصالح البلد
19:40
قطع السير بشكل جزئي أول جسر انطلياس باتجاه الضبية
03:08
هجوم ارهابي على مركز عسكري في عرمان واستشهاد عسكري وجرح اخرَين


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار