أعربت الفنانة المصرية هيدي كرم عن سعادتها الكبيرة بنجاح فيلمها السينمائي الجديد (علي بابا)، الذي ظهرت فيه كضيفة شرف برفقة أبطال العمل.

نشرت هيدي كرم صورة لها برفقة زميلها الفنان المصري كريم فهمي، عبر حسابها على موقع الانستغرام.

View this post on Instagram

سعيده جدا جدا بنجاح فيلم #علي_بابا و سعيده لمشاركتي فيه كضيفة شرف. فيلم رائع مكتوب بمنتهى الجمال و الكوميديا فيه تجنن و ابطاله زادوه روعه من جمال ادائهم. و تحياتي ل #كريم_فهمي مش بس لانه ممثل شاطر كمان كاتب متميز و مختلف و مبتكر ..لما تشوفه برزانته و هدؤه لا يمكن تتخيل انه ممكن يكتب كوميديا مسخره بالشكل ده ? اما بقا #وليد_الحلفاوي مع ان ده اول فيلم من إخراجه و لكن حسّيت أني بتعامل مع حد واثق من نفسه و عارف كويس اوي هو عايز إيه في كل مشهد مذاكر و فاهم و متمكن ..مبروك يا أصدقائي و من نجاح لنجاح و مبروك لكل العاملين في الفيلم من ممثلين رائعين و مدير تصوير متميز جدا و كرو اخراج و إضاءه و انتاج و مبروك لشركة الانتاج #احمد_السبكي على النجاح الرائع

A post shared by Heidy Karam (@heidykaram) on

وكتبت تعليقاً جاء فيه: (سعيده جدا جدا بنجاح فيلم علي بابا و سعيده لمشاركتي فيه كضيفة شرف. فيلم رائع مكتوب بمنتهى الجمال و الكوميديا فيه تجنن و ابطاله زادوه روعه من جمال ادائهم. و تحياتي ل كريم فهمي مش بس لانه ممثل شاطر كمان كاتب متميز و مختلف و مبتكر ..لما تشوفه برزانته و هدؤه لا يمكن تتخيل انه ممكن يكتب كوميديا مسخره بالشكل ده).

تابعت: (اما بقا وليد الحلفاوي مع ان ده اول فيلم من إخراجه و لكن حسّيت أني بتعامل مع حد واثق من نفسه و عارف كويس اوي هو عايز إيه في كل مشهد مذاكر و فاهم و متمكن ..مبروك يا أصدقائي و من نجاح لنجاح و مبروك لكل العاملين في الفيلم من ممثلين رائعين و مدير تصوير متميز جدا و كرو اخراج و إضاءه و انتاج و مبروك لشركة الانتاج احمد السبكي على النجاح الرائع).

مارون شاكر – بيروت

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار