اعلن الفنان المصري أحمد_فلوكس، تعرضه للسحر ومعاناته منه، ونشر صورتين له، واحدة يبدو فيها مريضاً والأخرى يبدو فيها بكامل صحته.

علق فلوكس على الصورتين قائلاً:

(الصورتين دول مابيفرقوش عيني ولا عقلي.. الصورة اللي ببدلة دي كانت في أسوء فتره في حياتي رغم اني كنت ناجح وشركاتي بتنجح وبتحركوبشتغل وكنت بستغرب انا شكلي بيعجز ليه وليه عامل كده وليه الأبيض بقي كتير في دقني وليه مش سعيد وليه مش مظبوط وتساولات كتيررغم إني كل شويه كنت بسافر أعمل عمره لكن شكلي وحياتي و نفسيتي وتصرفاتي بتسوء لاسوء.. فترة غريبة جدا في كل حاجة).

تابع: (دي فترة اللي اكتشفت فيها حاجات كتير وحصل بعديها واقعه الأمن دي الفتره اللي السحر والأعمال والدمار وشرور البشر والخيانةوالغدر والتوهان ومش شايف حاجة وكل ما هو سئ بيدمروا فيا وفي صحتي وفي حياتي وأنا مش فاهم حاجة.. معمي البصيرة والإحساسعجوز من الداخل مربوط في حزن بلا سبب رغم نجاحي مش عاوز أمثل مش عاوز حاجة ولا فاهم حاجة،، و كل شويه مستشفى وكل شويه تعبوالدكاترة مش لاقيه سبب طبي صريح).

اضاف: (الصورة التانية دي بعد ما ربنا عفاني وأكرمني بالشفاء من السحر والأعمال وأذى من حولي والبصيره والراحة.. عفاني من أسوء أنواعالبشر وأعطاني البصيرة لأرى من حولي جيدا وأرى قوة و عظمة ربنا في معطياتوا لينا ورحمة الله الواسعة.. قربوا من ربنا وأعلموا جيدا أن لنيمسكم سوء وستنور بصيرتكم).

اختتم أحمد فلوكس قائلاً: (نصيحة اختاروا الناس اللي تبقي في حياتكم كويس.. وابعدوا عن كل شخص موذي وكاريه وماتتخدعوش بالمظاهروالكلام وقربوا قوي من ربنا.. يارب أبعد كل أذى عن بيتي وأهلي وابني وعبادك يا رب.. واعطيني القوى لأحمي أهل بيتي وابني الصغير منالأذى.. وأدمر كل من يحاول أذيتهم).

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار