خبر انتشر عن زواج الممثل المصري أحمد فلوكس عرفيًا على خبيرة تجميل بعد طلاقه من الممثلة المصرية هنا شيحة، وقال البعض إنه فضل اخفاء زواجه عن الإعلام والصحافة هذه الفترة لأسباب خاصة به.

أحمد لم يصمت كثيرًا، وقال إنه لم يتزوج عرفيًا بعد، لكنه سيتزوج للمرة الثالثة وهذه المرة من فتاة من خارج الوسط الفني وكانت صديقته منذ الطفولة وحبهما زاد مع الوقت.

وقال إنه حين نشر صورة لسرير مزين اعتقد البعض أنه في شهر العسل واحتفل لزواجه سرًا لكن هذا لم يحصل بعد وحين يقرر الزواج والإرتباط سيعلن ذلك بنفسه.

وحكى:”بس أحب دلوقي اقول انا ايه الحقيقة اه ادعولي اتجوز الإنسانة اللي قابلتها والحقيقة هي كانت معايا في نفس المدرسة وعشره سنين ومش زي ما قالوا خبيرة تجميل هي الحقيقة سيده اعمال في مجال السياحة وبنت ناس محترمين جدا ومن عيلة ولان وزنها يتاقل دهب والحقيقة علشان أقدر اروح اطلب اديها وانول شرف جوازها محتاج ترتيبات كتير واحوش كتير علشان مهرها اكيد مش مهر عادي ولا شبكتها هاتكون شبكه عاديه”. وأضاف: “وبما أنى مش صغير وعندي ابن فأكيد هي كمان مش صغيره واكيد عندها ولاد من أجمل الاولاد اللي شوفتهم في حياتي فا اكيد الجواز محتاج وقت وتحضير وعلشان اروح لأهلها ده لوحده موضوع كبير”

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار