رد المذيع العراقي نزار الفارس، على تصريحات الفنانة المصرية حورية_فرغلي ونفيها لخبر خطوبتهما الذي انتشر بالأمس عبر مواقع التواصل الاجتماعي.

قال نزار في فيديو نشره عبر صفحاته الرسمية:

(ردي على حورية فرغلي قالت معي أنا كبرت في العمر ولا أحد يحبني، وبعد عمليات التجميل من سيتزوجني؟، قلت لها يرضيك أنا عراقي وأخطبك على الهواء مباشرة توافقين، قالت طبعا اوافق).

اقرأ: أنجي خوري تعلن حملها من أدهم نابلسي!

تابع: (أخدت يديها ورقصنا، وهذا كله مصور وسيعرض في البرنامج، وبعدها صورنا فيديو آخر في البلكونة، وأخبرتها أنني أغار من الملابس القصيرة واتفقنا وقتها أننا سنلتقي في اليوم التالي).

اختتم: (أحبها واحترمها، هي كانت سعيدة وقالت انها موافقة واتفقنا على اللقاء، تعجبت كثيرا مما قالته ونفيها في البرنامج، رغم أنها كانت سعيدة وقبلت بالخطوبة، أنا صادق في كلامي وسترون كل شيء في الحلقة).

كانت حورية نفت خبر خطوبتهما وقالت: (أول مرة أشوفه في حياتي كان وقت تصوير الحلقة، ورقصنا سوا في البرنامج، قالي إنتي بتحبي ماجد المهندس؟ قولتله أه فقالي تحبي ترقصي على أغنية ليه فمرضتش أكسفه كنت بجامله).

اضافت: (أنا فوجئت بيه بيصور فيديوهات من ورايا، ومتخبطش لنزار ولا لأي راجل تاني، هرفع عليه قضية هو خطبني من مين ده؟).

استكملت: (أنا بجد مش فاهمة بقيت أخاف، بيكلموني من أسبوع وأستاذ نزار عايز يجي ويعمل لقاء، اتفقنا على يوم الأحد امبارح، وكان أول مرة أشوفه امبارح، فتحت بيتي والمصورين موجودين بتوع الصوت والإضاءة، وناس كتير وأنا في بيتي قاعدة مع مامتي والكلب بتاعي، وأول ما دخل اقعد يصور جت أغنية ماجد المهندس وعشان عراقي قلت آه طبعا بحبه، قالي تحبي ترقصي على الأغنية ورقصنا والناس كلها قدامي عشان مكسفهوش بجامله، وبرحب بيه لقيت من ساعة ما دخل بيتي بيصور بيتي من ورايا والسيلفي ده من قبل اللقاء وقلت اسيبه براحته).

تابعت: (أنا مش متخيلة متخطبتش لنزار ولا أي راجل في الدنيا، وهرفع عليه قضية هو خطبني امتى ليه هو شاف أبويا وأمي وأخويا، خطبني من مين، الفيديو اللي فيه كلام سي السيد كان هزار، زعلانة وعمري ما هعمل أي لقاء مع أي صحفي معرفهوش، فتحتلك بيتي ورحبت بيك وكنت تعبانة وعملت اللقاء تعمل فيا كده ليه، وتخلي كل الناس تكلم ابويا واخويا وتسألهم هي اتجوزت ولا لأ).

اختتمت كلامها: (ممكن يكون فال حلو بس أنا أول مرة أشوفه امبارح، اول مرة في حياتي أقابله، ليه من ورايا تقول خبر، عايز تعمل بروباجندا وانا واحدة من ضحاياك، افرض اني متجوزة في السر افرض تعملي مشكلة، ندمانة اني عملت اللقاء ده معاه).

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار