نشر طبيب التجميل اللبناني د.نادر صعب، مقطع فيديو للمذيعة المصرية ريهام_سعيد، يُظهرها فيه قبل وبعد الخصوع لعملية شد الوجه التي أجراها لها في مستشفاه في بيروت.

ظهر واضحاً في الفيديو إن ريهام تكذب حين تقول أن د.نادر تسبب في تشوه وجهها، لإن حسب ما نشره الدكتور ظهر وجه ريهام بدون أي تشويه بعد التجميل في أول حلقة ظهرت فيها على الهواء عبر برنامجها.

اقرأ: د.نادر صعب يقاضي ريهام سعيد

لمشاهدة الفيديو اضغط هنا

وكانت ريهام ظهرت في بث مباشر عبر صفحتها، وادعت كذباً على الطبيب اللبناني إنه شوه وجهها، وقالت:

(هل هذا شكلي، هل هذا شكل ريهام سعيد، الدكتور بعد ما العملية باظت عمل فيلر في وشي على الحفر التي ظهرت بعد العملية الفاشلة في «وشي» بعد ما بوظلي شكلي، وعملي خطوط زي الشيطان، وأجرى لي خياطة تحت العين وهذه جريمة، وحاجبي زي الشيطان عشان كده عملت تاتوه ومسحت الحاجب وعدلته).

واستعرضت ريهام سعيد وجهها: (هل هذا وجه ممثلة لو فكرت امثل، أنا مشوهه، بقالي شهرين بتعالج وهسافر اتعالج، وهخضع لعملية نتيجة تليفات كثيرة في وجهي، الدكتور حرقني جوه العملية نتيجة عملية فاشلة، ومنذ 11 شهر لم أتحدث بعدما شوه وجهي).

اقرأ: ياسمين عبد العزيز تؤكد ما نشرته الجرس عن طلاقها!

اضافت: (حقيقي أنا مستفزة جدا من الناس اللي بتكلمني بتقوللي علقي.. أعلق على إيه ولا إيه.. على اللي حصل في وشي.. العيب اللي عملت عشانة العملية لسه موجود، بس زيادة عن ده طلع كرمشة على وشي وخطوط غريبة جنب عيني).

استكملت: (أنا عايزة بس أقول حاجة بسيطة جدا للناس، أنا حقي هاخده بالقانون من الدكتور.. أنا عيني باظت.. وعيني اللي بتلف لوحدها دي عندي بيها مستندات، شوفتوا وشي بقى عامل إزاي.. شوفتوا عمليات التجميل حلوة إزاي.. ضحكتي بقت من هنا لهنا، أنا مش عارفة إزاي.. إنت (الطبيب) بتتكلم ولا بترد إزاي).

اختتمت: (نزل فيديوهات زي ما أنت عايز، وأنا عشان ست محترمة لحد دلوقتي مش عايزة أرد.. أنا بتكلم بس عشان هو منزل صورة بشكلي قبل وبعد العملية.. ليه مش عارفة.. أنا مجبتش سيرتك، إزاي بتقول هترفع قضية.. إنت اللي ترفع ولا أنا؟).

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار