اعلنت الفنانة المصرية ياسمين_عبد_العزيز، طلاقها من الفنان المصري أحمد_العوضي.

كتبت ياسمين عبر صفحتها:

(تم الطلاق الرسمي بيني وبين أحمد وبينا كل الاحترام والتقدير).

اقرأ: إصابة حلمي بكر بالشلل!

يأتي هذا بعدما احتفل أحمد بعيد ميلاد ياسمين قبل الطلاق بيوم واحد، ووجه لها رسالة علنية عبر صفحته قال فيها: (كل سنة وانتي طيبة يا حبيبتي العمر كله ان شاء الله في صحة وسعادة ونجاح).

اقرأ: ياسمين عبد العزيز تطلب الطلاق من العوضي! – صور

البعض تداول صورة مفبركة تشير إلى ان الفنانة ريهام_حجاج زوجة طليق ياسمين وأبو ابنائها محمد حلاوة، شمتت بخبر طلاقها من العوضي.

وجاء في الصورة المفبركة أن ريهام كتبت: (النهارده اسعد يوم في حياتي).

لكن ريهام خرجت عبر فيديو ونفت فيه تلك الجملة المنسوبة لها فقالت:

(طالعة النهاردة اعمل الفيديو ده علشان أرد وأنا مش متعودة الحقيقة أني أرد على أي إشاعات أو أي افتراءات، حصل قبل كده بقالي 6 سنين كلام أنا عمري ما قولته وبيتقال حاجات عمرها ما حصلت مني وأنا عمري ما رديت، بس النهاردة قررت أني أرد وسخافة أوي بصراحة وقلة احترام وقلة دين وقلة تربية أني أبقي قاعدة في البيت لا بيا ولا عليا وكان بقالي 7 ساعات مامسكتش الموبايل أصلا، وفجأة اكتشف أني منزلة استوري ومسحتها واستوري كاتبة فيها إنه أحلى يوم في حياتي وسخافات كده مالهاش أي علاقة لا بيا ولا بأخلاقي).

تابعت: (وحابة أرد بقي النهاردة لأني بعد كده مش هسمح لحد إنه يطلع عليا إشاعات وأسكت أنا معملتش كده وناس كتير أوي متبعاني وباعتين لي بيقولولي انتي منزلتيش حاجة والناس بتقول إنه منتشر على صفحات كتير كلها صفحات رخيصة بتدور على الفتنة والوقيعة بين الناس).

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار