أعلن الممثل المصري أحمد_الفيشاوي، حصوله على حكم البراءة في قضية نفقة ابنته لينا، بعد قرار من محكمة جنح مستأنف الدقي، اليوم الأربعاء، بإلغاء حبسه بعد اتهامه بالامتناع عن سداد نفقة ابنته.

خرج الفيشاوي عن صمته وروى تفاصيل الأزمة قائلاً: (النهارده هند الحناوي فشلت إنها تحبسني سنة بمعرفة بنتي لينا .. ده الوقت إني أقولكوا اللي حصل باختصار، أنا بشوف لينا من وهي عندها ٣ سنين بعد ما المشاكل خلصت بيني وبين مامتها و بالتالي كنت بصرف علي أكلها، شربها، هدومها و مدرستها الكندية في مصر).

تابع: (هند فهمتها عكس كده بس أنا عندي ما يثبت ذلك، لما لينا تمت ١١ سنة، هند اقترحت إننا نوديها مدرسة خاصة في لندن لتدريس الفنون من غناء، تمثيل، إخراج.. إلخ، تحمست جدًا عشان كنت شايف فيها موهبة كبيرة .. قدمت في المدرسة ووافقت على السفر، وأول ما هند وصلت بـ لينا انجلترا نقلتها من المدرسة و من لندن إلى كِنت ( Kent ) لمدرسة مش تخصصها الفنون بمصاريف أقل بكتير وحطت فلوس مدرسة بنتي في جيبها، و أيضًا عندي ما يثبت ذلك في الوقت المناسب).

اختتم كلامه قائلًا: (أنا مش بألوم على لينا علشان هي كذبوا عليها كتير وغالبًا هي هتشوف الصور دي ويمكن تفتكر إني كنت موجود عشانها وبحبها ومازلت).

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار