أهدى الفنان المصري أحمد_سعد، أغنية (براجع نفسي)، للفنانة المصرية شيرين عبد الوهاب، والتي طرحتها قبل أعوام طويلة.

سعد نشر مقطع فيديو ظهر فيه يغني أغنيتها (براجع نفسي)، وعلق قائلاً: اغنية شيرين عبد الوهاب اهداء الى شيرين عبد الوهاب).

كلمات الأغنية توحي بأن شيرين تعيش دوامة كبيرة، ولا تستطيع الخروج منها.

ويبدو أن أحمد يلمح إلى علاقة شيرين بزوجها الفنان حسام_حبيب، ويتمنى لها أن تستفيق مما هي فيه.

كنا انفردنا في الجرس بنشر تسجيلات صوتية لوالد زوج شيرين، يكشف فيها عن مخطط ابنه للزواج على شيرين وسرقتها، وتضامن الآلاف من عشاق النجمة المصرية معها تحت هاشتاج (كلنا شيرين) مطالبين إياها بإتخاذ قرار مصيري هام ينهي كلّ هذه المؤامرات التي تُحاك ضدها.

إقرأ: فضيحة جديدة لوالد حسام حبيب بعد التسجيل الصوتي – فيديو صورة

شيرين ردت وسددت ضربةً قوية لحماها، وتعمدت تجاهله وعدم ذكر اسمه نهائيًا، ما يعني إنها تؤكد على صحة التسجيلات التي نشرناها وتلمح إلى مقاطعتها لحماها.

قالت حرفياً في التسجيل الصوتي لها:

(عايزة أطمن كل الناس اللي بتحبني، أنا بخير، ومفيش أي نوع من الخطر عليا ولا على حياتي.. حسام جوزي إنسان من أنضف رجالة الدنيا، وإنسان محترم ومتربي وبيحبني أكتر من نفسه، وميستاهلش كم القسوة ده منكم).

تابعت: (حسام حبيب ربنا حطه في طريقي في وقت أنا كنت فيه متكسرة ومتدمرة، هو بنالي شخصيتي وخلاني بقيت بعرف أتكلم ورجعلي لنفسي تاني الثقة.. حسام ربنا هو اللي بعتهولي، وربنا مش هيعملي حاجة وحشة، وحسام بيحبني أكتر من نفسه أنا وبناتي).

أضافت: (حسام حبيب من ساعة ما اتجوزني مستفدش بأي حاجة، ومعملش لنفسه أي حاجة.. حسام عايش معايا بس عشان يخاف عليّا وعلى عيالي من كل شيء).

استكملت: (مفيش أي حاجة من اللي اتقال ده خالص، حسام إنسان نقي ونضيف وربنا هو اللي بعتهولي.. في حاجات كتير أوي بس مش المفروض أرد عليها، ولكن حماتي اللي ربت راجل أخلاقه كده لازم تكون ست عظيمة، حسام راجل عظيم وأمه ست عظيمة، وبتمنى منكم تدعولنا بالذرية الصالحة).

واصلت: (مفيش أي توكيلات باسم حسام حبيب، والفيز بتاعتي مش معاه، وكل الكلام ده مش مظبوط، لأن أنا كلي كده بتاعته، فـ فيز إيه وتوكيلات إيه.. أنا جوزي راجل متأصل وابن ناس ومن عيلة محترمة أوي أوي، ومقبلش أن حد يتكلم عنه كده لا هو ولا أمه).

استطردت: (حسام حبيب راجل مفيش منه خلاص، والناس اللي زيّه مبقوش موجودين.. وبالعقل كده، إحنا بقالنا 4 سنين متجوزين، لو كان فعلا راجل عايز يستفيد مني كان عمل حتى غنوة سينجل لنفسه، الناس لازم يبقى عندها عقل وتشوف).

أوضحت: (حسام حبيب راجل صايني وصاين عيالي، وكل الناس بتتخانق وتختلف، لكن هو بيحبني أكتر من نفسه.. أنا ربنا مديني قلب، وحاسة أنه بيحبني، وحاسة معاه بالأمان).

اختتمت: (حسام حبيب مضرنيش، حسام بالعكس فادني، وكفاية أنه طلع من حياتي كل الناس اللي كانت بتستغلني بجد.. حسام طلع كل الثعابين اللي كانت في حياتي وبتستغلني والحاجات الفاسدة).

Copy URL to clipboard
29 نوفمبر 2021
11:50
التحكّم المروري: قطع السير في محلة ‫فردان‬ عند تقاطع الصلح - كرامي
  إقرأ المزيد
11:50
قطع السير على طريق الحمرا الرئيسي تقاطع عبد العزيز
11:00
آخر إحصاءات حالات كورونا في الوطن العربي
  إقرأ المزيد


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار