تحدث عبد_الله وحمزة الهواري، عن الحالة الصحية لوالدتهما الفنانة المصرية غادة_عادل، بعدما نقلت الفترة الماضية الى المستشفى في حالة حرجة.

قال عبد الله في تصريحات لبرنامج (ET_بالعربي): (هي كانت زي الفل وكنا مسافرين مافيش أي حاجة واكتشفنا هناك أن جالها مش عارف تسمم في حاجة وتعبت جامد ومكناش نقدر ننزل).

اقرأ: مجدي الهواري يحتفل بغادة عادل رغم طلاقهما – صور

تابع: (في الأول بدأت بسيطة كنا فاكرين تعب بسيط تريح أول يوم وثاني يوم تبقى كويسة، انما كان التعب يبقى أوحش وأخذتها المستشفى واكتشفنا أنه جالها تسمم ولكن الحمدالله هي بقت أحسن ونزلت الشغل عادي).

أما حمزة الهواري فقال: (ما حصل نحنا قعدنا في البيت وهما كانوا في لندن وهي بس تعبت شوي وهي الحمدالله كويسة، ما تخافوش مافيش أي حاجة).

كانت غادة قالت في تصريحات لبرنامج “الحكاية” مع الإعلامي عمرو أديب: “الحمد لله أنا كويسة ورجعتلي روحي من تاني، وبقول لأولادي أنا مش بحب أخبارنا تكون على السوشيال ميديا، بس كنت في أوحش وقت، وبترعش، ومش حاسة بالدنيا”.

وعن حالتها الصحية قالت: “كان عندي تسمم في الدم، وجالي حرقان في المثانة، ومهتمتش، بس مع المجهود التلوث طلع على الكلى وبعدين الدم”.

اقرأ: زلة لسان غادة عادل تفضح معرفتها بمقلب رامز جلال – فيديو

وأضافت: “أولادي تدمروا نفسيا وطلبوا من الناس تدعيلي والحمد لله أنا مش زعلانة منهم، بالرغم من أني برفض تداول معلومات عني على السوشيال ميديا، بس أنا خفيت بدعاء الناس، ومكنتش أعرف أن الناس بتحبني”.

وبسؤالها عن رد فعل طليقها المخرج مجدي الهواري بعد وعكتها الصحية، أجابت غادة عادل: “مجدي قلب الدنيا عليا أما عرف إني تعبانة”.

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار