وجه الصحافي المصري أيمن نور الدين، رسالة عاجلة إلى الدولة المصرية، بضرورة عدم الاستجابة لطلب الفنانة المصرية شيرين_عبد_الوهاب، بالخروج من مستشفى الأمراض النفسية.

اوضح نور الدين أنه في حالة خروج شيرين قبل استكمال علاجها ستشهد حالتها انتكاسة كبرى، مؤكداً أنها من الطبيعي أن تطلب مغادرة المستشفى لكن ما هو غير طبيعي هو الاستجابة لمطلبها.

كتب نور الدين عبر صفحته:

(ماتسمعوش كلامها، اللى بيحصل ده مهزلة بجد واحده بتتعالج من الهباب ده، واصلا دخلت تتعالج منه بعد ما وصلت لمراحل بيصعب فيها العلاج و الوصول للشفاء الكامل .. وبياخد وقت طويل، يبقى ازاى تخرج؟).

تابع: (دى تبقى مصيبة لو خرجت بالنسبالها وبالنسبة لأهلها ماهو طبيعى انها تطلب تخرج وطبيعى انها مش طايقه تقعد فى المستشقى وطبيعى لما تخرج دلوقتى ممكن أوى ترجع تانى للتعاطى، دى راحت للمستشفى بالإجبار ومنوقع جدا انها تطلب تخرج فى اسرع وقت).

اضاف: (بغض النظر عن علاقة حسام حييب برغبتها فى الخروج، وبغض النظر عن المحرضين عن اللى بيحصل ده ومين ورا اللى بيحصل، ومين اللى مصر ان شيرين متتعالجش، عايز اقول ياما ناس قطعوا شوط أطول منها فى العلاج ورجعوا تانى برضه، سواء فنانين او غير فنانين، شيرين فى الوقت الحالى مش مسئولة عن اقوالها وافعالها، دى انسانة مريضة ..والمفروض مانحترمش رغبتها لمصلحتها ومصلحة مستقبلها كإنسانة وكأم قبل ما تكون مطربة مصرية كبيرة).

استكمل: (والمفروض المحامى المحترم ياسر قنطوش يتسامى انه يزج بنفسه واسمه فى مثل تلك المهاترات ويكون هو أحرص الناس على عدم خروجها او انها تخرج لمستشفى أحسن، انما تروح بيتها .. ونسمع كلامها .. يبقى كإننا بنقضى عليها ويبقى فعلا شيرين انتهت للأبد شيرين لو خرجت قبل استكمال علاجها حترجع تانى حترجع تانى).

نؤيد كل حرف كتبه السيد أيمن ونناشد الدولة المصرية بعدم الاستجابة لمطلب شيرين، واستكمال علاجها داخل المستشفى.

يأتي هذا بعدما تفاجأ الجميع بمقطع صوتي مسرب للفنانة المصرية شيرين_عبد_الوهاب، من داخل المستشفى التي تتلقى بها العلاج حالياً، تقول فيه لمحاميها ياسر قنطوش إنها ترغب بالخروج من المستشفى.

قالت شيرين حرفياً في المقطع المسرب:

(مساء الخير يا أستاذ ياسر من فضلك تعمل أي حاجة عشان تخرجني من المستشفى لانهم مضوني على ورق انا مش عارفة ورق اية ده، وانا عايزة اخرج من المستشفى أنا بقالي عشرين يوم هنا وكملت علاجي فا عايزة اخرج ضروري يا أستاذ ياسر من فضلك).

اقرأ: وصول طبيب عالمي من أمريكا لأجل شيرين! – خاص

وهنا نطرح بعض الأسئلة التي وردت إلى اذهاننا بعد سماع ما قالته شيرين:

من اعطاها الهاتف داخل مستشفى الأمراض النفسية والمعروف أن تلك المستشفيات تمنع تماماً وصول اي هاتف للمرضى؟

إذا كيف سمحت لها ادارة المستشفى باستخدام الهاتف؟

اقرأ: شيرين تفضح حسام حبيب وتطالب الجماهير بالتبول عليه – فيديو

شيرين ارسلت هذا المقطع الصوتي لمحاميها ياسر قنطوش، الذي يبدو أنه غير أمين عليها بشكل كافِ، وإلا كيف يُسرب صوتها لوسائل الإعلام؟ أم أنه سيخرج علينا ويقول أن هاتفه سُرق؟

هذا الرجل غير الأمين، يبدو أنه تابع لطليقها حسام_حبيب، لأن المقطع الصوتي نشره بشكل حصري برنامج ET_بالعربي الذي سبق ونشر لحسام مقطع صوتي رداً على مداخلة شيرين مع لميس_الحديدي!

إذا حسام على علاقة وطيدة بإدارة ET_بالعربي، والمحامي ارسل له صوت شيرين وبدوره ارسله حسام للبرنامج ليثير بلبلة في الرأي العام مجدداً حول المسكينة شيرين!

لا يزال هذا النرجسي قادراً على التسلل إلى قلب المستشفى وقلب شيرين ويحاول السيطرة عليها بكل الطرق!

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار