وجه الفنان المصري تامر_حسني، رسالة مطولة لمتابعيه بمناسبة منتصف شهر شعبان، وطلب منهم الإلتزام ببعض الأعمال الدينية في هذه الفترة.

وكتب تامر عبر صفحته: “صباح الخير على اغلى الناس، معلش بعد اذنكم اقرأوا كلامي للاخر، نص شهر شعبان”.

تابع: (من النهارده لبكرا اعمالنا بتترفع لربنا يعني كلنا نلحق نستغفر ونطلب من ربنا يسامحنا، محدش يتخيل انه عمل اخطاء كتير فمالوش عين يطلب لا لا لا مهما عملت اطلب حالاً وياريت لو نصوم بكرا انا هعمل كده اي حد عنده شغل ياريت يفضي شوية، وقت عشان يستغفر ويدعي كتير بقدر الامكان، اليوم ده ليه سحر وانا جربته كتير قبل كده وهتحسوا في قلوبكم ان في حاجه اتشالت من عليكم وبقيتوا مبسوطين اكتر، ادعوا بكل اللي تتمنوه اوي اوي).

اضاف: (فرصه لاي حد عمل ذنب كبير غصب عنه او قاصد بس ندمان فرصه ان ربنا يسامحه دلوقتي بس نفتكره ونطلب منه يلا يا جماعه من دلوقتي لبكرا اعتبروا ان ده يوم بسنه كامله وجايز بكرم ربنا يبقى يوم بحياتك كلها اجتهدوا فيه اوي من صلاه من تصدق من ذكر من دعاء من صلة رحم، اليوم ده تقدر من خلاله تبدأ صفحه جديده مع نفسك و مع ربنا اوعى تحس انك بعيد ومتسمعش كلام اي حد يقولك يا عم انت بتعمل وبتعمل قوله ملكش دعوه ليا ربنا هيحاسبني مش انت).

كان الفنان المصري تامر_حسني، اثار جدلًا كبيرًا بداية عام ٢٠٢٤، بعدما نشر صورة مع طليقته المغربية بسمة_بوسيل، وابنائهما الثلاثة (تالية)، (أمايا)، (آدم)، داخل المنزل، موجهاً تهنئته للجمهور بمناسبة العام الميلادي الجديد.

البعض اعتقد أن تامر عاد لبسمة بسبب هذه الصورة، خصوصاً أنه ظهر يحتضنها، لكن بسمة اكدت أن الصورة قديمة، وأن تامر نشرها بهدف اسعاد اطفاله في عيد رأس السنة لأنه لم يستطع الاحتفال معهم بسبب ارتباطه بإحياء حفل غنائي.

اقرأ: تامر حسني عاد لبسمة بوسيل أم لم يعد؟ – صورة

نفت بسمة عودتها لتامر عبر صفحتها قائلة:

(استيقظت اليوم على أخبار غير صحيحة، إحنا مرجعناش لبعض، هو نشر صورة عائلية لإسعاد أطفالنا، لأنه لم يستطيع قضاء رأس السنة معهم ولا أكثر من ذلك، أنا أسفة لسوء الفهم، وشكرًا على رسائلكم، وأتمنى للجميع سنة مليئة بالسعادة).

كانت المغربية بسمة_بوسيل اعلنت طلاقها رسميًا، من النجم المصري تامر_حسني بعد علاقة حب دامت لأكثر من ١٢ عامًا.

بسمة أكدت أن الطلاق وقع بالإتفاق بيت الطرفين بعيدًا عن الخلافات والأزمات، وقالت:

اقرأ: تامر حسني وزوجته بسمة بوسيل يقاطعان بعضهما والجمهور يواسيها!

(وجعلنا بينكم مودة ورحمة ده كلام ربنا في الزواج والطلاق. لقد تم الطلاق بيني وبين تامر وسيظل بيننا كل ود واحترام وربنا يكتبلك ويكتبلي كل الخير آمين يا رب)

وبعد ساعة من اعلانها الطلاق رسميًا، أكد تامر الخبر وقال:

(وجعلنا بينكم مودة ورحمة بين الازواج في كل حالاتهم سواء تزوجوا او لم يقدر الله الاستمرار فانفصلوا بالاتفاق الطيب. ستظل بيننا المودة والرحمة وأجمل اولاد وسيظل بيننا الاحترام والتقدير عشرة ١٢ عام مش هينة)

وتابع تامر: (ربنا يكتبلك كل الخير يا بسوم سأظل الأب والأخ والصديق والسند في حفظ الله).

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار