تحدثت الفنانة المصرية وفاء_عامر، عن رد فعل زوجها بعد مشاهدته المشهد المسرب لها مع الفنان محمد_رمضان ضمن أحداث مسلسل “نسر الصعيد”.

قالت وفاء عامر في تصريحات تليفزيونية: “أنا بشتغل ممثلة ومشخصاتية وزوجي عارف وواثق كويس إني أنا أحب أصدر لجمهوري حاجة لذيذة”.

اقرأ: التركي مراد يلدريم يرزق بمولوده الأول من المغربية إيمان الباني

وتابعت: “المشهد اتسرب وما لهوش أساسا أي تلاتين لازمة لا في سياق العمل يرفعه أو ينزله، ومعرفش مين سربه بس المنتج شاله والرقابة شالته”.

اضافت: “زوجي كان عارف إن اللي حصل في المشهد مع محمد رمضان غير مقصود، وزوجي عجبه المسلسل كله ومش هيجي مشهد زي ده ويزعل مني، وما كانش مهتم إنه يركز مع المشهد اللي اتسرب”.

استكملت: “خلال تصوير المشهد المسرب أنا ما كنتش شايفة قدامي متر واحد واحنا بنصور الساعة 6 الصبح، وحفظت كلامي وقلته وما كانش عندي الجملة بتاعت المشهد، وكلمت المنتج صحي من النوم قال لو فيه حاجة مش عاجباني هشيلها وشالها”.

استطردت: “طالبت محمد رمضان يشيل المشهد من على صفحته، وهو حر شالها شالها ما شالهاش براحته ، والترند مش إننا نعمل حاجة خارجة أو نقول لفظ مش مناسب”.

مسلسل نسر الصعيد عرض عام 2018، من بطولة محمد رمضان، درة، وفاء عامر، دينا وسيد رجب، ومن تأليف محمد عبدالمعطي، واخراج ياسر سامي.

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار