نفى الفنان المصري حسن شاكوش، الشائعات التي انتشرت عن وجود علاقة_عاطفية بينه وبين الفنانة المصرية حورية_فرغلي، بعد تصريحات طليقته ريم طارق، التي اكدت انه خانها مع فنانة ثالث حرف من اسمها (راء).

اصدر شاكوش بياناً جاء فيه:

(جمهوري الغالي كل معاني الشكر ليكم ولكل شخص متفهم الموقف وشاركني البوست انا شفت معظم التعليقات ومحترم كل شخص وكل كلمة حتي لو هيا عكسية الحقيقه دائما عند ربنا وسكوتي وعدم ردي شئ مريحني اكثر من الكلام ولكن في شئ يخص فنانة جميلة كلنا بنحبها وبنحترمها وحقيقي انا لا اعلم صحة الكلام اللي بيتقال).

تابع: (ولكن انا من خلال صفحاتي الرسمية بحب اقول ان الفنانة حوريه فرغلي لا يمسني بيها اي شئ غير انها زميلة وصديقة عمل ومش فاهم سبب وجود سيرتها في الموضوع ايه من خلال البرامج انا دلوقتي كلامي للأعلام ارجوكم بلاش تشاركوا الناس كلام غلط كفايه كلام في تفاصيل وحياة شخصية اللي ظاهر للناس يخص الناس انا دلوقتي بمتنع عن اي كلام في حاجه تخص حياتي الشخصية ارجوا ارجوا احترام رغبتي مع احترامي لكل الصحافة المصرية ولكن الاخبار الغير حقيقية دي بتضعف موقفكم في يوم من الايام لما الحقيقه تبان كل الاحترام والتقدير ليكي يا فنانه يا كبيرة وبعتذرلك مرة اخري عن اي شئ اتحطيتي فيه).

كانت الفنانة المصرية حورية_فرغلي، ردت على الشائعات المنتشرة عن وجود علاقة_عاطفية بينها وبين مغني المهرجانات حسن شاكوش، تسببت في انفصاله عن زوجته ريم طارق.

قالت حورية:

(والله عمري ما شفت حسن شاكوش ولا أعرفه شخصيًا، تصريحات طليقته أن ثالث حرف من اسم الفنانة راء، مش حورية بس ما في شيرين !؟، أنا أصلا مبصاحبش أكيد مش هعرف راجل متجوز، وأنا مش كده خالص، ومع احترامي لشاكوش أنا مش بتاعت الكلام ده، آخري صداقة، ولكن أنا عمري ماشفتوش حتى بسمع بنت الجيران اللي هي مش عليها صورته، ولو الموضوع انتشر بالشكل ده هرفع قضية تشهير).

حورية فرغلي، خضعت لعملية استئصال رحم، بعدما كانت أجرت في وقت سابق العديد من العمليات لاستئصال ورم في الرحم، قبل أن تجرى الجراحة الأخيرة بشكل كامل، وذلك بعد نصيحة الأطباء لها بضرورة استئصال الرحم خوفاً من تكوين أورام خبيثة بداخله.

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار