قدم الممثل وائل عبد العزيز الشكر للطبيب الذي أنقذ شقيقته النجمة المصرية ياسمين_عبد_العزيز، بعد خضوعها لعملية جراحية حدث بها خطأ طبي على يد طبيبها الأول الذي اعتبر وائل أنه خذلها.

كتب وائل عبر صفحته:

(الدكتور المحترم عصام شلبايه شكراً على كل مجهودك الفترة الي فاتت في الحفاظ والعنايه بحياة ياسمين واهتمامك بيها ومتابعتها يوميا طوال فترة تعبها بعد خزلان الدكتور المختص وندين لك بالشكر والعرفان).

اقرأ: ياسمين عبد العزيز تزوجت سرًا من أحمد العوضي؟

ياسمين حتى اللحظة تقاطع شقيقها وائل نهائياً وترفض الصلح معه، خصوصاً إنه أخطأ بحقها على العلن وأمام الملايين، واتهمها بشرفها الذي يصعب على أي امرأة شريفة أن تسامح من يتهمها هذا الاتهام المخجل.

كان أحمد كتب بحق ياسمين وأحمد:

(الغلط مش عليك الغلط على الي سابتك تغلط في أهلها كلهم واللي يسمح لحد يغلط في لأهله يسمح بأي حاجة تاني تحصلهم.. اللي أنا عايز أعرفه دلوقتي أنتو ازاي عايشين مع بعض في البيت والشغل بدون صفه ولو في صفه محدش صرح بيها ليه..!! انا بردو اللي بعمل فضايح وهيا دي الأصول..!!! متعلنوا جوازكم.. ولا مش فاضين غير لبوستات الحب على السوشيال).

تابع: (طيب قسما بالله وربي وما أعبد أنا مش هسيب حقي وسمعتي وسمعة أهلي إلا لما الأمور تتحط في نصابها الصحيح.. واللي هيغلط فيا زي الناس اللي فاتت من الزملاء المطبلتية انا هاخد حقي بالقانون.. وأخيرا للناس المحترمة لو ليك اخت حط نفسك مكاني!!!!!!!؟.. وكل واحد هيعرف مين كان صح ومين غلط).

وكتب أيضاً في هجومه السابق عليها:

(بصي يا ياسمين يا عبد العزيز يا اختي: أنا معاكي وفي ضهرك من وانتي صغيره شيلت مشاكل كتيًر بسببك من وانتي عيله صغيره بدايه من مشاكلك مع الشاعر وبراده وانتي عارفه ان انا اتاذيتفيها ازاي وقضيته الشغالات مؤخرا غير قضيه الضرب الي كانت بينك وبين بنت هشام سليم الممثله الي لبستيها التورته في وشها .. ووقفت جمبك بكل ما املكمن قوه أدافع عنك في كل موقف صعب مر عليكي ونسيت حياتي ونفسي عشانك وبقي كل همي اناووالدتكانك تكبري وتبقي نجمه في مجالك .. سيبنالكاختياراتك كلها لنفسك ووفقنالك علي معظم قراراتك وكنت الوحيد الي ساندتك ووقفت جنبك في طلاقك .. لكن هنهرتل وتروحي تعرفي واحد اصغر منك ب ١٠سنين لا من سنك وتتصوري صور مالهاش اَي لازمه علي حساب سمعتك وسمعتنا لا ومحدش هيسمح .. من امتي واحنا بنعمل أعياد ميلاد وتنزل عليالسوشيال ميديا .. من امتي الناس بتجيب في سيرتنا !؟ ونقعد نتعاكس علي السوشيال ميديا ومع ذلك حياتك وانتي حره فيها .. انا هتكلم علي الشق الي يخصني .. انتي مقاطعه كل العيله عشان تعملي الي علي مزاجك .. احنا دالواقتي وعايزين نفهمالعلاقه دي ايه و رايحه علي فين).

تابع موجهاً كلامه لأحمد العوضي: (اما بالنسبه للأخ الي ماشي وراكي في كل حته وشايفك البيضه الدهب الي هتفقسله كل يوم احب أقولك يا راجل لما تيجي تدخل بيت تدخله من بابه يا راجل !! وتقعد مع رجاله البيت !!..دي الأصول وده الاحترام .. وطبعا لانك عارف انك مرفوض رافضا باتا فا عمرك ما هتعمل ده ومعندكش غير طريق الشمال الي انت سالكه من سنين مع بنات الناس !!.. انا من راي كفايه عليك البطوله الي أخدتها والعربيه المرسيدس الهديه .. وتركز في شغلك وتسيبنا في حالنا لان طول عمرنا في حالنا ومحدش سامع عننا حاجه وملوش لازمه جو الصور والمعاكسات ده وانا مبخفش من تهديد حد).

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار