قالت الممثلة المصرية علا_غانم إنها تعرضت لإهانة بشعة ووصفت ما مرّت به بالمأساة خلال زواجها السابق.

قالت: (مشيت علشان كنت محتاجة أقعد جنب بناتي أكثر ابتدوا يكبروا وحسيت ان هما خلاص بقوا على وش جواز، فقررت آخد أجازة مفتوحة من التمثيل وحياتي بالكامل، وأروح بعيد خالص مجتمع جديد أبدأ صفحة جديدة).

بنات علا غانم عشن في الخارج وعندما أنهت التزاماتها المادية من أقساط جامعية وغير ذلك لهن، قررت الحصول على إجازة مفتوحة من مهنة التمثيل.

قالت إن أحداً لم يكن يعرف بأنها ستسافر ولن تعود.

تابعت علا إنها شعرت بالملل من التمثيل، بعد تواجدها هذا المجال منذ نحو 20 عاماً، وأضافت: (كنت محتاجة آخد الأجازة علشان في الآخر وأنا بمثل كنت بسمعني، وده بالنسبة لي مؤشر مرعب. في الأول لما بمثل كنت بفصل، في الآخر كنت بسمع صوتي وبقيت لما بشتغل بحس اني سخيفة.. استتقلت دمي، وحشوني بناتي جداً.. عايزة أعيش معاهم كأنهم أطفال، حبي لبناتي كان أقوى بكتير من التمثيل).

أكملت: (أنا اتجوزت آخر 2005، وتركت التمثيل في العام 2017.. أنا ما تجوزتش ولا ملياردير ولا حاجة، اتجوزت رجل عادي مصري أمريكي قابلته بالصدفة بأمريكا، كان عنده محطة بنزين وباعها قبل ما اتعرف عليه، كان عنده مطعم ونايت كلوب برضه كان بايعه).

تزوجت علا من الرجل الأميركي المصري الأصل في مصر بعدما تبعها إلى القاهرة وبعد إصراره وإلحاحه الزواج بها، وعن سبب ارتباطها به، عقّبت: (اتجوزت عشان كنت محتاجة في المرحلة الي أنا فيها رجل جنبي أكبر مني في السن بحوالي 16 سنة، حسيت ان هو حيكون احتواء ليّ وسند، حيساعدني في الجاي بناتي بيكبروا وبثمل وقتي مش فاضي، انفصلت عن أبو البنات وقعدت 11 سنة سينغل، واتجوزت بعدها فاشلة قعدت ست شهور واتطلقت في ثانية كده والحمدالله.. وبعدها قابلت جوزي السابق).

تابعوا بقية اللقاء عبر الفيديو أدناه.

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار