انتشرت مساء أمس، شائعة مفادها أن أسرة الفنان المصري الراحل محمود ياسين، متمثلة في ابنه عمرو، وابنته رانيا، وزوجته شهيرة، رفضوا حضور الفنانة الكبيرة نجلاء فتحي لتقديم العزاء بالراحل الكبير محمود ياسين.

اقرأ: لم منعت شهيرة نجلاء فتحي من حضور جنازة محمود ياسين؟

بدوره نفى عمرو تلك الشائعة وقال:

(إشاعة سخيفة ع السوشيال ميديا يتبناها بعض أصحاب قنوات اليوتيوب اللي بتحب تعمل ترندات وتألف كلام فاضي مفاد الاشاعة ان انا وامي واختي رفضنا ان الفنانه الكبيرة الغالية علينا جميعا نجلاء فتحي تحضر عزاء الوالد رحمة الله عليه.. طبعا انا مذهول من التأليف والتلفيق والقدرة الرهيبة على الكذب واختلاق القصص الوهمية.. شيء في منتهى السخافة).

تابع: (اولا الفنانه نجلاء فتحي مبتعده عن الظهور في المناسبات العامة من فترة ثانية هي مقربة من الاسرة وبينا وبينها صلة نسب.. فا ايه السذاجه والعبط ده؟! والمشكلة ان الناس بتصدق.. الكلام ده غير حقيقي والسيدة نجلاء فتحي قامت بواجب العزاء تليفونيا ولها منا كل التقدير والحب والاحترام).

اضاف: (و احب اضيف كمان ان في اشاعه برضه ان في مشكلة حصلت مع الفنان عادل إمام لما وصل العزاء ده برضه محصلش الفنان عادل إمام لم يحضر العزاء وحضر نجله المحترم رامي امام وأيضا حكاية ان شقيقتي رانيا اتخانقت مع اميرة مختار ابنة الراحلة العزيزه رجاء الجداوي.. ده برضه محصلش نهائي وكان حوار بينهم عادي جدًا).

اختتم كلامه: (اتقوا الله في الكلام اللي بتقولوه للناس يا بتوع الترندات البايخة).

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار