1win

حل الفنان المصري حسام_حبيب، ضيفًا على برنامج “ع المسرح” الذي يعرض عبر قناة_(الحياة)، وأكد أنه لم يعتبر عودته لطليقته النجمة شيرين_عبد_الوهاب خلال الفترة الماضية أمرا يسيء إلى كرامته، بعدما قامت بالتحدث عن مشاكلهما في الإعلام.

قال: “الحب لا يغفر الإهانة، لكن أحلى حاجة إني أعلم الشخص اللي قدامي يسامح”.

اضاف: “في كلمة كنت دايما أقولها لشيرين هي أنا بحبك أكثر من الزعل، يعني لو الاختيار بين كرامتي وبينك أختارك إنت، ودي حقيقة أي واحد يتكسف يقولها”.

اقرأ: شيرين بأحدث اطلالة بعد غياب وفي بيروت؟ – صورة

وردا على سؤال هل يتمنى العودة لشيرين عبد الوهاب كزوج، قال حسام حبيب: “أنا لم أبتعد عن شيرين حتى أرجع لها، ولا يهم اسم العلاقة بيني وبينها، المهم إحنا في حياة بعض”.

اضاف: “ارتباطي بشيرين ارتباط صداقة ومن مميزات شيرين اني بحس انها صاحبي الولد، مش زي البنات، يعني مبتتكلمش في المواضيع اللي البنات اللي بيتكلموا فيها مبتنمش على حد مبتحسبهاش حسابات البنات”.

اقرأ: شيرين أغلقت صفحاتها وابتعدت – صور

وعلق حسام حبيب على سؤال منى عبد الوهاب “الناس كانت مستكتره شيرين عليك» قائلا: «الناس ممكن تكون كانت مستكتره شيرين عليا لأن حسابات الناس حسابات دنيوية جدًا، واحدة مكان شيرين كانت ممكن تقول هروح اتجوز واحد غني ولا اتجوز واحد اكبر مني في السن يستوعبني، لكن انا في نفس سنها تقريبًا وأصحاب كأننا اتنين ولاد قاعدين مع بعض، لكن شيرين شخص بسيط جدًا وبتاخد سعادتها من حاجات بسيطة جدًا”.

Copy URL to clipboard


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار