هاجمت المذيعة المصرية ريهام_سعيد، المخرج المصري مجدي الهواري، واتهمته بالشماتة في زميله المخرج محمد_سامي بعد اعلان الشركة المتحدة عن ايقاف تعاونها مع سامي نهائياً.

اقرأ: محمد سامي في ورطة وايقاف التعامل معه في مصر!

مجدي لم يعلق بحرف على أزمة سامي، لكنه كتب عبر صفحته: (عارفين المثل اللي بيقول لا يصح إلا الصحيح ولا إيه؟).

اعتبرته سعيد يقصد سامي، ويشمت به، فردت قائلة: (بس مش أنت اللي تكتب البوست ده، لأنه في الآخر زميل، والزملاء يقفوا جنب بعض مش يشمتوا في بعض).

لم يصمت الهواري تجاه اتهامات ريهام، وأحرجها برده فكتب:

(مين الآخر ومين الزميل ومين اللي بيشمت؟ أعتقد كلامك لحد تاني، وفي مكان تاني، وبالرغم إني مش محتاج أبرر ولكن أنا سمعت الخبر من التعليقات، ومش محتاج أقول المقصود الحقيقي من البوست، أعتقد إن حلفاني يكفي ومش مضطر أبرر).

اقرأ: صراع السقا وأمير كرارة على مي عمر!

وأضاف: (أنا حر في ما أدونه على حسابي الشخصي، ومش هخش أبدا في نوع من التريندات، لإني مش من المدرسة دي خالص، ولا من الناس اللي بتعمل كده، وهتلاقي متابعيني وأصدقائي شبهي ومحترمين زيي).

تابع: (وكمان ولا محتاج شهرة مثلا، وتاريخي يشهد على احترامي للجميع ومن الجميع، تحياتي، هتلاقي ناس تانية في أكونتات تانية عايزة لقطة وماشيين مع التريند، مش هنا.. ولا أنا.. نقطة).

اقرأ: ذل السقا وكرارة أمام زوجة المخرج!

سامي في ورطة كبرى الآن، لأن الشركة المتحدة تسيطر على كافة الانتاجات والخدمات الإعلامية والإعلانية في مصر، ما يعني أن قرار ايقافه سيتضرر منه كثيراً.

وحتى الآن لم يعلق سامي على هذا القرار، ويلتزم الصمت.

Copy URL to clipboard









منذ سنتين

















شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار