شن وائل عبد العزيز، هجوماً عنيفاً على شقيقته الممثلة المصرية ياسمين عبد العزيز، بعد انتشار أنباء عن مرورها بقصة حب مع الممثل الشاب أحمد العوضي.

اقرأ: ياسمين عبد العزيز أكبر سناً من حبيبها الجديد!

كتب وائل رسالة مطولة هاجم فيها ياسمين عبر السوشيال ميديا، وننقل لكم الرسالة كما هي:

(بصي يا ياسمين يا عبد العزيز يا اختي: أنا معاكي وفي ضهرك من وانتي صغيره شيلت مشاكل كتيًر بسببك من وانتي عيله صغيره بدايه من مشاكلك مع الشاعر وبراده وانتي عارفه ان انا اتاذيتفيها ازاي وقضيته الشغالات مؤخرا غير قضيه الضرب الي كانت بينك وبين بنت هشام سليم الممثله الي لبستيها التورته في وشها .. ووقفت جمبك بكل ما املكمن قوه أدافع عنك في كل موقف صعب مر عليكي ونسيت حياتي ونفسي عشانك وبقي كل همي اناووالدتكانك تكبري وتبقي نجمه في مجالك .. سيبنالكاختياراتك كلها لنفسك ووفقنالك علي معظم قراراتك وكنت الوحيد الي ساندتك ووقفت جنبك في طلاقك .. لكن هنهرتل وتروحي تعرفي واحد اصغر منك ب ١٠سنين لا من سنك وتتصوري صور مالهاش اَي لازمه علي حساب سمعتك وسمعتنا لا ومحدش هيسمح .. من امتي واحنا بنعمل أعياد ميلاد وتنزل عليالسوشيال ميديا .. من امتي الناس بتجيب في سيرتنا !؟ ونقعد نتعاكس علي السوشيال ميديا ومع ذلك حياتك وانتي حره فيها .. انا هتكلم علي الشق الي يخصني .. انتي مقاطعه كل العيله عشان تعملي الي علي مزاجك .. احنا دالواقتي وعايزين نفهمالعلاقه دي ايه و رايحه علي فين).

تابع موجهاً كلامه لأحمد العوضي: (اما بالنسبه للأخ الي ماشي وراكي في كل حته وشايفك البيضه الدهب الي هتفقسله كل يوم احب أقولك يا راجل لما تيجي تدخل بيت تدخله من بابه يا راجل !! وتقعد مع رجاله البيت !!..دي الأصول وده الاحترام .. وطبعا لانك عارف انك مرفوض رافضا باتا فا عمرك ما هتعمل ده ومعندكش غير طريق الشمال الي انت سالكه من سنين مع بنات الناس !!.. انا من راي كفايه عليك البطوله الي أخدتها والعربيه المرسيدس الهديه .. وتركز في شغلك وتسيبنا في حالنا لان طول عمرنا في حالنا ومحدش سامع عننا حاجه وملوش لازمه جو الصور والمعاكسات ده وانا مبخفش من تهديد حد).

وائل محق فيما قاله، فياسمين تعاني في الفترة الأخيرة بعد انفصالها عن زوجها رجل الأعمال محمد حلاوة وزواجه من الفنانة ريهام الحجاج، وتقوم بتصرفات متخبطة وبدأت تظهر بإطلالات مثيرة لم نكن نعتاد عليها من قبل، والآن تجمعها علاقة غريبة مع أحمد العوضي الذي يصغرها سناً.

لكننا نعيب على وائل أن يوجه تلك الرسالة القاسية لياسمين عبر السوشيال ميديا، وكان عليه أن يوجهها لها بكل شخصي دون أن يفضحها على الملأ.

ما كتبه شقيق ياسمين عبد العزيز
ما كتبه شقيق ياسمين عبد العزيز
Copy URL to clipboard
22 أكتوبر 2020
11:00
آخر إحصاءات حالات كورونا في الوطن العربي
  إقرأ المزيد


























شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار